ALLEMENSEN wat een geweld! Scorpion beukt er even een dikke 2,5k uit, DPC totaal bijna 7.5k en nog staan we 3e! Hard tegen hard hiero, en maar een manier om dat te overleven: HARDER! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Scorpion gefeliciteerd !! Mooie flush ! en een paar mijlpaaltjes, ook gefeliciteerd
Yeah BirthdayFluishje
best lang op sparen gestaan
(20 dagen ofzo)
maar het is dan wel een succesje
hidden nodes OWnz
best lang op sparen gestaan
maar het is dan wel een succesje
hidden nodes OWnz
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Mn client heeft een aantal uren uitgestaan

Happy Birthday Scorpion
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
* Heineken
naar GutG en Scorpion 
Heb hier nu ook opeens last van vast lopende clients, het lijkt aan de "file:controller" mode te liggen.....

Heb hier nu ook opeens last van vast lopende clients, het lijkt aan de "file:controller" mode te liggen.....
Anoniem: 17029
Zo lekker hoor, #1 
Scorpion gefeliciteerd gozer!! Maar nu gaan we voor mijn verjaardag sparen. toch?
(5 sept)
Scorpion gefeliciteerd gozer!! Maar nu gaan we voor mijn verjaardag sparen. toch?
(5 sept)
Anoniem: 17029 schreef op 08 November 2002 @ 10:38:
Zo lekker hoor, #1
(5 sept)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
is goedAnoniem: 17029 schreef op 08 November 2002 @ 10:38:
Zo lekker hoor, #1
(5 sept)
ik zal een p200 op sparen zetten
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
* JustMe zwaait terug naar heineken en zwaait ook naar scorpion, gefeliciteerd met je flush en je verjaardag!!Heineken schreef op 08 november 2002 @ 10:37:
* Heineken [afbeelding] naar GutG en Scorpion
* JustMe is ook blij dat gutg weer output heeft
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
WOEI! Mijlpaatje 
9000 alweer... meer dan 1000 van mij
DPC gaat lekker, maar het kan nog beter !
9000 alweer... meer dan 1000 van mij
DPC gaat lekker, maar het kan nog beter !
Feli _DPC_Scorpion. Is er ook al een vermoeden of planning wanneer dit project eventueel afgelopen is of is het infinite net als vele andere projecten?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Zeer strakke flush Scorpion, en gefeli natuurlijk!! 
En dan _nog_ niet 1e
Maar we gaan iig wel HARD
Go DPC gooooooooooo!!
En dan _nog_ niet 1e
Maar we gaan iig wel HARD
Go DPC gooooooooooo!!
Scorp: WEL GEFELICITEERD, WEL GEFELICITEERD, WEL GEFEEELIIIICIIIIFLAPSTAART, WEL GEFEEELIIIIICIIIIIIITEEEEERD!!

Zowel met je flush/1e plek daily als verjaardag
Zowel met je flush/1e plek daily als verjaardag
Mooi getallen mensen!
Maar vooral: Congrats Scropion!
Dat je nog maar lang zult flushen!
Maar vooral: Congrats Scropion!
Dat je nog maar lang zult flushen!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Anoniem: 21125
Mooie flush Scorpion, em ook namens mij van harte!!
Wel jammer dat we hiermee geen eerste zijn geworden. Nu maar hopen dat dat zondag beter gaat! Dus als er nog mensen een paar dagen willen sparen ..... Zondag na 12:00 (of 13:00) flushen voor mooie smaarten stats
Wel jammer dat we hiermee geen eerste zijn geworden. Nu maar hopen dat dat zondag beter gaat! Dus als er nog mensen een paar dagen willen sparen ..... Zondag na 12:00 (of 13:00) flushen voor mooie smaarten stats

hoe kun je eigenlijk sparen ??
Zo te zien heeft TNT het door, als ze net als bij eccp-109 niet willen verliezen zullen ze moeten doen net als aARS deed bij eccp-109, alle power die je hebt gatheren en erop dumpen. Dat is precies wat ze doen gok ik..
//edit je spaart door een node te gebruiken die nog niet bij DPC is toegevoegd, je voegt hem dan toe op de flushdag zodat je dan ineens de punten krijgt.
//edit je spaart door een node te gebruiken die nog niet bij DPC is toegevoegd, je voegt hem dan toe op de flushdag zodat je dan ineens de punten krijgt.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
jeeeeeej morgen 20k mijlpaal van NC
ff voorpret
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 58821
Idd nice flussie , concrads Scorpion! DPC to the top!
NC gaat ook goed, mooie 1k weer
NC gaat ook goed, mooie 1k weer
Pagina: 1