Wees consequent, maar niet altijd
dan vul je in dat batch bestand toch eerst NET STOP in en daarna NET START komt op hetzelfde neer?? of is dat niet de bedoeling
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Nou, op zich wel, maar ik vroeg me gewoon of er geen "plain command" was voor het restarteniisschots schreef op 08 november 2002 @ 09:46:
dan vul je in dat batch bestand toch eerst NET STOP in en daarna NET START komt op hetzelfde neer?? of is dat niet de bedoeling
Doe het namelijk ook wel eens handmatig in de dos prompt en dan zou het ook wel handig zijn als het met 1 commando kon.
Als je echt 1 opdracht wilt: maak een korte batch aan die beide opdrachten bevat en roep die aan vanuit je batch?
Een aparte opdracht zou het niets sneller maken dan net stop net start lijkt me, als het daar om gaat.
[nitpick]
Vanuit DOS zijn er geen services te restarten aangezien NTx dan niet draait. De commandprompt werkt beter

[/nitpick]
Een aparte opdracht zou het niets sneller maken dan net stop net start lijkt me, als het daar om gaat.
[nitpick]
Vanuit DOS zijn er geen services te restarten aangezien NTx dan niet draait. De commandprompt werkt beter
[/nitpick]
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 08-11-2002 09:48 . Reden: knip een stukje dat er al stond :P ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nou, het scheelt gewoon wat tikwerk in die command line (ben veel aan het testen, dus veel restarts).
Maar goed, NET STOP/START it is
Maar goed, NET STOP/START it is
Verwijderd
Maak desnoods een batch aan met de naam RESTART.BAT
zet daarin:
@Echo off
NET STOP %1
NET START %1
dan kun je in ieder geval "RESTART servicenaam" doen
zet daarin:
@Echo off