Dual wan ethernet router

Pagina: 1
Acties:

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
Weet iemand of hier in nederland al broadband routers zijn te koop met 2 wan poorten ? (voor 2 ethernet broadband modems).
Of weet iemand een andere oplossing om 2 ethernet internet lijnen te gebruiken voor het hele netwerk ? (en niet een te dure cisco router :) )

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

om zonder dure cisco spul te gebruiken denk ik dat je het beste een (linux) bak neer kan zetten welke routert over 2 wan nic's

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
Er zijn tegenwoordig broadband routertjes met 2 wan poorten maar ik weet zo niet welken.
Wat linux betreft, das weer zo'n gedoe om alles dicht te gooien en een linux bak neemt meer stroom dan een routertje, aangezien mijn eigen pc ook nog al een stroomvreter is (430W voeding was te weinig ;) )

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Consequator schreef op 08 November 2002 @ 10:12:
Er zijn tegenwoordig broadband routertjes met 2 wan poorten maar ik weet zo niet welken.
Wat linux betreft, das weer zo'n gedoe om alles dicht te gooien en een linux bak neemt meer stroom dan een routertje, aangezien mijn eigen pc ook nog al een stroomvreter is (430W voeding was te weinig ;) )
gedoe om alles dicht te gooien :?
stroom verbruik? een oude pc verbruikt niet zoveel, en zoveel heb je in zo'n bak niet nodig, een hdtje (met spin down) passive koeler en dat is het ;)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs