Toon posts:

Sky laptop -> Alernatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn baas wil voor ons op de zaak 5 sky laptops kopen, via een leuke aanbieding kunnen wij deze voor ongeveer 1200 euro krijgen (met grotere HD, 512 geheugen en floppy drive). Nou heeft hij mij om mijn mening gevraagd en iets in mij is niet zo blij met het aldi thuismerk SKI, alhoewel ik moet zeggen dat ze wel cheap zijn. Weet iemand een ander alernatief, of heeft iemand ervaring met deze dingen en kan mij er van overtuigen dat ze wel `goed` zijn? Ik heb al heel wat afgezocht maar ik kom niks tegen.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 08:56
Sky is geen aldi-huismerk, maar het dixons-huismerk.
Lifetec en medion zijn van de aldi...
Maar voor 1200 euro is dat zekers niet duur.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 17:42
Ik zou wel de garantie uitbreiden, 1 jaar is erg mager.

Flickr | Lego collectie

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:25
koop even de c't van deze maand, daar staat een test in van een aantal laptops

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
ik zou gewoon voor een el cheapo IBM thinkpad gaan ofzo, die heb je al vanaf $ 999

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

ik vind de info over de opties (poorten en andere aansluitingen) er onduidelijk. Verder is IMHO een externe floppy niet zo handig, maar de prijs is wel erg OK.....
Kijk eens wat jouw baas kan regelen als ie net zoveel Asus L3800C (mobile 1.8) kan kopen. Daar zit iig 2 jaar pick-up& return garantie bij (uitbreidbaar naar 3 jaar). Die is standaard zeer compleet.
pricewatch: Asus L3800C (P4M 1.8GHz; 512MB; 40GB; combo; 15" TFT; no OS)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En ik zou minstens een PIV mobile nemen! En niet de standaard 2ghz desktop processor

Verwijderd

Quantor schreef op 08 november 2002 @ 12:34:
En ik zou minstens een PIV mobile nemen! En niet de standaard 2ghz desktop processor
de Asus L3800C heeft die de S-erie heeft de desktop CPU. Het verschil in prijs tussen de 1.8 en 2.0 is nog behoorlijk en zodra je hem gekocht hebt loop je toch weer achter.... De CPU-max minus "1- of 2-versie" is qua prijs/performance meestla het meest gunstigste.
Pagina: 1