Toon posts:

brander blijft hangen bij 5%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gaan branden met mn plextor. DEze kan 12x branden, en mn cd's ook. Ik gebruik nero. Ik selecteer mn gegevens die ik op de cd wil branden. DAn start ik het branden. De 1ste 3% gaan normaal. DAn blijft hij heel lang op 4% en dan ook heel lang op 5% staan. Nu staat hij nog op 5%. Wat kan dat wezen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heb je daarna geprobeerd/uitgesloten/uitgetweakt? Of vernam je dit probleem en postte je daarna meteen een topic in GoT?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken of de ide kabel erin zat. hij herkent wel cd's maar schrijft ze niet.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Joh.. Er zijn wel meer mogelijke oorzaken te bedenken. Ander brandprogseltje? Ander merk CD'tje? Windows even herstarten? etc..etc.. Welke Windows draai je overigens?

Verwijderd

Topicstarter
win 98

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waar is jouw initiatief? Wat ga je nu doen? Het probleem verder uittweaken of hier zitten wachten tot iemand reageert?

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Nero opnieuw installeren(nieuwste nero donwloaden en die erop zetten)
Alle software die niet nodig is bij system tray uitzetten.(virusscan en andere zaken)
Power kabels Ide kabels controleren of ze goed in het apparaat en op je moederbord zitten.

Nothing more to say...

Verwijderd

is 5% niet ongeveer de grens als die fysiek de cache van de brander vol heeft en begint met fikken? ik merk bij mij altijd dat Nero eerst de geheugencache volstouwt (grote blauwe balk) en daarna de cache van de brander (met dat groene lichtje ernaast) en daarna gaatie pas fikken. dus misschien ligt het aan je IDE-controller of de plek van je HD en brander op je IDE interfaces. probeer eens wat te spelen met primary en secondary en haal al je andere dingen van de IDE af (DVD oid.. )

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

ben je toevallig van CD-rom naar brander aan ut fikken en heb je die 2 devices op dezelfde kabel zitten?

iRacing Profiel

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-01 12:31
of duurde het maar 3 seconden en ging ie rustig verder, terwijl jij aant topic starten was?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:00

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb exact hetzelfde gehad met plextor 8x4x32 drive en Nero 5.5.9.14
Nero stopte bij 5% en weigerde ook maar iets anders te doen.
Ik kon wel gewoon mp3 op cd branden met windows media player :)

Herinstalleren van nero werkte niet, maar gelukkig kwam nero snel met 5.5.9.17. Deze deed het wel gewoon.

Sys Specs

Verwijderd

Heb dat probleem vaker gezien en zelf een keer gehad.

Bij mij lag het aan Nero. Ik heb toen een andere (oudere) versie geinstalleerd en toen werkte het wel gewoon goed. Bij mij bleef hij op 7% hangen.

Zorg gewoon dat je alle brandersoftware erof gegooit hebt, en installeer dan eens
een nieuwe nero versie. Desnoods de demo versie van www.ahead.de om even te testen.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Was een paar dagen terug ook dit topic: Nero blijft hangen op 3% misschien dat daar nog was nuttige dingen in staan...

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Pagina: 1