potlood + XP2000 = help?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
kan ik mijn XP2000 overclocken met een gewoon potlood, zoals dat eerder bij de oudere Athlon ook ging? Of moet ik dan echt van die geleidende verf hebben?

Als het niet gaat is er dan een ander huistuin en keuken middel waarmee het kan?

It takes 2 2 make 1

Verwijderd

Pff beetje zoeken kan ook wel hoor. :/

De potloodtruuc werkt niet bij de Palomino omdat bij deze processor de L1 bruggen zijn gelaserd zodat je geen (rechte) potloodstreep kunt trekken. Een Palomino-proc unlocken is dus een stuk moeilijker dan een Thunderbird/Spitfire. Het is wel mogelijk door niet-geleidende zut in de gelaserde gleufjes te stoppen en daaroverheen een geleidend goedje de L1 brug te connecten, maar daarvoor moet je dus wel een beetje handig zijn. ;)

Verder kun je bij sommige procs makkelijk een paar pinnen connecten om een andere multiplier te krijgen. Maar hier mag je dus naar zoeken....

Verwijderd

Unlocken Athlon XP

Hieronder een paar verschillende unlockmethodes voor de XP:

nieuws: Tom's Hardware Guide unlockt de Athlon XP
nieuws: Athlon XP unlocking guide
nieuws: AMD Athlon XP overclocking
Het staat zelfs letterlijk in de FAQ! :X

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik wist wel hoe het anders kon, maar ik hoopte dat er iets minder messy, mess up methode was.
Want dat gehannes met tape, secondelijm, tape en zilverinkt zie ik niet zo zitten.

It takes 2 2 make 1

Verwijderd

Als er een makkelijkere methode was zou iedereen die wel gebruiken hè, en dan zal het ook wel in de FAQ staan. Heb je die überhaupt wel gelezen?

Verwijderd

Wou je om 5 uur smorgens gaan overklocken dan......
Ben je n8waker ofzoo

Verwijderd

5:00H in de morgen...

Dat is tenminste een echte tweaker! _/-\o_

je kan natuurlijk ook bruggen veranderen van de multiplier.

kijk maar eens op
http://www.ocinside.de/in.../socketa/xp_painting.html

Succes!

Verwijderd

FAQ-vraag..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.