Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Glowpad + Touchscreen ideetje...

Pagina: 1
Acties:

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Natuurlijk hebben jullie allemaal Minority Report gezien, en natuurlijk vonden jullie die plexi flatscreens ook :9~

Nu vraag ik me af of je zoiets ook in het echt zou kunnen maken. Ik had een plexiglazen plaat in gedachten, waaarin je kanaaltjes freest en waarin je ledjes plaatst, juist zoals in een glowpad (zie plaatje) en er dan van die touch-screen folie overheen te plakken, zodat je de oplichtende buttons in zou kunnen drukken, dit alles terwijl het scherm de hele tijd transparant blijft.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/touchscreen.gif

De blauwe dingetjes moeten ledjes voorstellen, en de blauwe lijntjes de ingefreesde kanaaltjes.

edit:
Let wel! Het is helemaal niet de bedoeling dat jullie gaan denken dat ik dit ga maken ofzo. Het is gewoon een ideetje wat ik heb bedacht en ik wil weten of het uberhaubt werkt. En als één of andere handige tweaker dit wil maken dan mag-ie, want ik kan het niet (2 linkerhanden).

Flap

Verwijderd

ik heb nog een toutch screen folie'tje met LCD'tje :P als ik dat LCD'tje niet aan kan sluiten kan ik nog altijd die folie gebruiken...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
* BasieP denkt dat het niet zo mooi is aangezien je die kanaaltjes nog ziet, dan moet je er iets overheen doen, waardoor het neit meer doorzichtig is.

Het is wel een kewl id. je kan zelfs een heel toetsenbord maken op deze manier, maar ik denk niet echt dat het fijn tiept

en ik heb idd ook een keypad bij me lcd zitten, en ik moet zeggen: het werkt heerlijk *D

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
Is het de bedoeling dat alleen de 4kantjes oplichten of moeten die kanaaltjes dat ook doen?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Hmmmmm.... Jah dit is zeker een heel leuk ideetje, maar ik ben bang als je erop deze manier ledjes opzet, dat het niet vermijden is dat alles meteen licht geeft. Er bestaat ook van dat CCFL folie, dat is een folie van 0.5mm dik, en dat licht ook heel fel op.. Je kunt het ook nog in alle vormpjes knippen die je wilt, en het is vrij goedkoop. Kijk eens bij conrad