Hi,
Ik heb me eigenlijk nooit zo bezig gehouden met de /tmp op me bakkie.
maar ik keek daar eens in en er staat me een partij rotzooi in..
nou heb ik vroeger toen ik net begon de /tmp wel eens gewoon leeggegooid..
wist ik veel dat kon in windows ook, dat was alleen maar rotzooi van uitgepakte zipjes enzow..
mjah onder *nix dus niet.. daar kwam ik toen achter..
maar er begint u tocht wel erg veel troep in te staan.. een hoop ssh-78erg56456 directories (ssh-alfanummeriek spul) waaronder een hoop lege maar ook een hoop waar iets in staat.
nog een paar setbg-zooi directories.. hier en daar een xf86config-zooi en nog een xwpe-zooi dir waar FIFO's (??????) staan (volgens de manpage van ls is het een FIFO tenminste). en nog een x11-unix dir met een sticky bit
Ik weet niet eens wat het is..
maar wat kan ik er mee doen?
ik bedoel, de enige ssh sessie ban ik zelf op het moment, zoveel users heb ik niet..
xwpe draait op dit moment niet
xf86config ook niet en setbg ook niet..
heel X draait niet op het moment dus dan valt er wel het een en ander af..
kan ik die rotzooi nou gewoon wegdonderen? of is het echt belangrijk spul wat ik moet laten staan?
het is best een aardig beetje.. en de harddisk is niet zo bijzonder groot dus als er iets weg 'kan' dan is dat leuk meegenomen..
Ik heb me eigenlijk nooit zo bezig gehouden met de /tmp op me bakkie.
maar ik keek daar eens in en er staat me een partij rotzooi in..
nou heb ik vroeger toen ik net begon de /tmp wel eens gewoon leeggegooid..
wist ik veel dat kon in windows ook, dat was alleen maar rotzooi van uitgepakte zipjes enzow..
mjah onder *nix dus niet.. daar kwam ik toen achter..
maar er begint u tocht wel erg veel troep in te staan.. een hoop ssh-78erg56456 directories (ssh-alfanummeriek spul) waaronder een hoop lege maar ook een hoop waar iets in staat.
nog een paar setbg-zooi directories.. hier en daar een xf86config-zooi en nog een xwpe-zooi dir waar FIFO's (??????) staan (volgens de manpage van ls is het een FIFO tenminste). en nog een x11-unix dir met een sticky bit
Ik weet niet eens wat het is..
maar wat kan ik er mee doen?
ik bedoel, de enige ssh sessie ban ik zelf op het moment, zoveel users heb ik niet..
xwpe draait op dit moment niet
xf86config ook niet en setbg ook niet..
heel X draait niet op het moment dus dan valt er wel het een en ander af..
kan ik die rotzooi nou gewoon wegdonderen? of is het echt belangrijk spul wat ik moet laten staan?
het is best een aardig beetje.. en de harddisk is niet zo bijzonder groot dus als er iets weg 'kan' dan is dat leuk meegenomen..