Forget your fears...
...and want to know more...
ik denk dat het is om even snel iets bij de macro te bestellen.
ik denk dat het een progrmeerbare toets is die je dus van alles kan laten doen. als je de goede driver hebt.
ik denk dat het een progrmeerbare toets is die je dus van alles kan laten doen. als je de goede driver hebt.
Verwijderd
je moet idd die toets gewoon kunnen programmeren. Misschien dat het wel werkt met MS of logitech software. Gewoon ff proberen
dan hebben ze het alleen wel verkeerd gespeldCarstijn schreef op 08 November 2002 @ 14:36:
ik denk dat het is om even snel iets bij de macro te bestellen.
Was die toets niet voor WP om de daarin gemaakte macro's uit te voeren??
Ik heb geen idee... Hoe programmeer je zo'n toets
Forget your fears...
Ik heb op dit toetsenbord ook zo'n 'macro'-toets zitten. Ik geloof dat je er niet bijzonder veel aan hebt. Je kon het geloof ik gebruiken als een soort sneltoets, maar dan zul je wel weer speciale software daarvoor nodig hebben. Zou ik er niet voor over hebben om dat te gaan installeren.
Misschien kan je er achter komen met een soort key logger, die alle aanslagen op je toetsen bord weergeeft met een teken. of als asci code o.i.d.
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 19:42:
[...]
Misschien dat het wel werkt met MS of logitech software. Gewoon ff proberen
Weinig kans hans
Die toetseborden met die key dateren uit het 386 tijdperk, en toen kende ze echt nog geen leuke proggies van ms of logitech. Het is ook geen speciale knop zoals bijv de multimedia knoppen van nu, het zit gewoon op je links alt, er "onder" als hetware. Wat je ermee kan, beats me, ben er nooit achter gekomen.
Verwijderd
okay, knakker, je hebt gelijkLopeZ schreef op 08 november 2002 @ 19:54:
[...]
Weinig kans hans
Die toetseborden met die key dateren uit het 386 tijdperk, en toen kende ze echt nog geen leuke proggies van ms of logitech. Het is ook geen speciale knop zoals bijv de multimedia knoppen van nu, het zit gewoon op je links alt, er "onder" als hetware. Wat je ermee kan, beats me, ben er nooit achter gekomen.
Ikke had ff niet dat 386 gezien enzo
Mister de topicstarter, vergeet het maar, als zelfs die knakker van hierboven et niet weet, zit er weinig op. Helaas.
Huil! 
Naja, heb ik iig een reserveknop (als er ooit eentje kapot gaat)
[edit] Nog even zelf op onderzoek uit gegaan:
2.7 BTC keyboard
This keyboard has one additional key, with escaped scancode e0 6f (Macro). (Funny enough it does this in all modes, each of the three scancode sets, translated or not. In particular, this Macro key is the only key that generates two bytes in scancode mode 3.)
----
If you are using a BTC series keyboard, the extra key labeled MACRO
will produce a simultaneous Shift Control action in combination with any
other key pressed. Several programs recognize this as a send macro string
function, of course on keyboards without this key, the normal Shift Control
combination would be used instead.
Iemand een idee hoe je scancodes omzet naar commando's?
Naja, heb ik iig een reserveknop (als er ooit eentje kapot gaat)
[edit] Nog even zelf op onderzoek uit gegaan:
2.7 BTC keyboard
This keyboard has one additional key, with escaped scancode e0 6f (Macro). (Funny enough it does this in all modes, each of the three scancode sets, translated or not. In particular, this Macro key is the only key that generates two bytes in scancode mode 3.)
----
If you are using a BTC series keyboard, the extra key labeled MACRO
will produce a simultaneous Shift Control action in combination with any
other key pressed. Several programs recognize this as a send macro string
function, of course on keyboards without this key, the normal Shift Control
combination would be used instead.
Iemand een idee hoe je scancodes omzet naar commando's?
Forget your fears...
Op mijn nieuwe chicony zit ook een MACRO knop,en die zat bij een Xp 1700+ 
Dus volgens mij niet alleen bij 386'ers
Dus volgens mij niet alleen bij 386'ers
Pagina: 1