[WinXP] USB Modem Mxstream

Pagina: 1
Acties:

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:11
Hi,

Ik heb een USB Modem van Mxstream gekregen. Allemaal leuk en aardig, maar wanneer ik alles volgens het boekje installeer, dan krijg ik een foutmelding van XP: Code 10, apparaat kon niet worden gestart.
Ik heb de nieuwste drivers gedownload van de Mxstream site, ik heb een Intel chipset, ik heb alleen het modem aan de usb poort hangen....ik heb de search gebruikt, maar niets over dit probleem...somebody :?

Verwijderd

Neeh. ik denk dat t aan je usb poort ligt, wat voor pc heb je een packard belle? of compaq? je specs?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

heb je usb 1.1 of usb 2?
Kan zijn dat je voor usb 2.0 nog drivers moet installen.

check ook even
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q329632&

Heb je btw al service pack 1 geinstalled?

Verwijderd

Zit denk ik in je registry, heb ik ook vaak gehad met het installeren van een videokaart en netwerkkaart, zoek in je registry maar is op de drivernaam!

Start>Uitvoeren>regedit

Verwijderd

sp 1 is 10 x nix

• activeX1
Het is een Dell pc, P4 1,7Ghz 128Mb, Heeft volgens mij wel USB 2.0 support...

• activeX1
Na een installatie van Service Pack 1 werkt het nog steeds niet. Ook gebruik ik de nieuwste drivers voor USB support...Heb de helpdesk gebeld, maar die kon me ook niet verder helpen...ik kon het weten.... :'(

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:19

boesOne

meuh

probeer dit eens :
regedit : Hkey_Local_Machine\Software\Microsoft\Driver Signing
rechtsklik op de map driver signing... ga naar permissions en geef de administator full acces..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• activeX1
Okay, jongens bedankt voor jullie reacties. Ik ben vandaag belt door de helpdesk en die verteld mij het volgende:
Door een fout in de serie is het niet mogelijk om met dit modem connectie te maken met de PC 8)7 . Stuur modem retour en u ontvangt een nieuwe, hopenlijk wel werkende modem...blijkt dus dat er al veel mensen met dit probleem te kampen hadden :(
Pagina: 1