[WIN98/98SE] Moet path kunnen veranderen van win98 cd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probleempje is dat hij telkens bij de minste wijziging in m'n netwerk (enkel omswitchen van manual naar automatisch een IP opgeven voor TCP/IP TELKENS weer die cd-rom moet hebben om TELKENS weer Catalog.net te komen kopiêren naar m'n harde schijf.

Onnodig dus dat ik telkens weer die cd-rom moet insteken. En die komt vragen naar cd-rom op D:\WIN98 en vind dat niet. Heb na installatie nog een D-partitie bijgemaakt dus zit ie nu op E.

als ik nu wist waar ie dat bijhoud, kan ik dat path-name zo wijzigingen dat ie automatisch eerst eens op m'n partitie gaat kijken in een mapje waar bv altijd catalog.net al klaarstaat.

Des te minder merk ik ervan dat ie dat ff moet doen (sneller) en moet ik niet telkens die cd-rom weer bovenhalen en laten 'installeren' en van de x-files zeggen dat ik een nieuwer bestand dat ik al reeds heb wil behouden.

Tzou een *.ini zijn dacht ik, maar niet echt gevonden :(

Als iemand anders het hier soms ff zou weten, tzou het er wel gemakkelijker op maken :)

mercikes

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ga eens op zoek in de registry :)

Start >> run regedit, zoek eens op D:\WIN98 en verander dat dat E:\win98

Zet je CAB files op Harde schijf

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In je registry zoeken naar D:\Win98 en dan veranderen ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.