Default blanke hetero
Is er niet gewoon een trainingsmode zoals in FIFA 99? En ik denk dat je het beste gewoon kan oefenen in de normale mode, want zo speel je het normaal ook
The devil is in the details.
Verwijderd
Nee die is er niet, maar ik geloof (weet het niet zeker) dat op 1 van de sites genoemd in het fifa topic iets te downloaden is zodat je kunt trainenMaRc0 schreef op 07 november 2002 @ 23:24:
Is er niet gewoon een trainingsmode zoals in FIFA 99? En ik denk dat je het beste gewoon kan oefenen in de normale mode, want zo speel je het normaal ook
Succes ermee
Jep dat welMaRc0 schreef op 07 November 2002 @ 23:24:
Default blanke hetero
Maar hoe stel je in dat je op corners oefent dan ? Had je wel ff mogen vertellen
Mother, will they like this song?
LOLTheLunatic schreef op 08 November 2002 @ 10:34:
Maar hoe stel je in dat je op corners oefent dan ? Had je wel ff mogen vertellen
Lach je me nou uit of toe ?
Mother, will they like this song?
Toe ...
Ik had het nl. ook wel eerder willen weten...
Zephyer schreef op 08 November 2002 @ 15:37:
[...]
Toe ...
Ik had het nl. ook wel eerder willen weten...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| // // Main configuration file for FIFA 2003 PC // AUDIO = 1 VIDEO = 1 // 0 = fastest (unsynched or triple-buffered) // 1 = unsynched // 2 = synched // 3 = triple-buffered VSYNC_MODE = 1 AUDIO_SAFEMODE = 0 FOPTION_LOCALE_ID = 13 PRACTICE_MODE = 1 // Hier gaat het dan om hé! |
Default blanke hetero
Pagina: 1