isdn & adsl kan, maar niet met een gestapelde isnd2 of isdn 30. Maar ik weet niet wat wij hier hebben, wij hebben nml 2 nt isdn 2 kastjes en een vox alliance 30 centrale, weet iemand zo wat wij hier hebben? Dit lijkt me niet de " normale " isdn.
het lijkt me toch dat je dat zelf moet bepalen, wij kunnen niet vanachter een pc even zien wat jij voor telefoonaansluiting hebt. Maar als je al een zo'n centrale hebt hangen dan kun je er vanuit gaan dat je niet een huis-tuin-en-keuken isdn aansluiting hebt.Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 22:44:
isdn & adsl kan, maar niet met een gestapelde isnd2 of isdn 30. Maar ik weet niet wat wij hier hebben, wij hebben nml 2 nt isdn 2 kastjes en een vox alliance 30 centrale, weet iemand zo wat wij hier hebben? Dit lijkt me niet de " normale " isdn.
Anders even bellen met KPN of kijken op je factuur die je krijgt. Daar staat nl ook op wat voor abonnement je hebt.....
Het zou eventueel wel nog kunnen dat je 1 gewone isdn-lijn hebt en een isdn 30 aansluiting. Check even via factuur of klantenservice.
suc6
Jij heb zoals je het zelf al zegt, 2x isdn.
Het is dan niet mogelijk om adsl aan te vragen, dan moet je 1 isdn lijn weg laten halen, anders kan je geen adsl aanvragen.
Het is dan niet mogelijk om adsl aan te vragen, dan moet je 1 isdn lijn weg laten halen, anders kan je geen adsl aanvragen.
2x NT is 2 ISDN aansluiting... 4 lijnen dus...
Je kan gewoon op 1 van de 2 hoofdnummers ADSL aanvragen mits het beschikbaar is..
Je kan gewoon op 1 van de 2 hoofdnummers ADSL aanvragen mits het beschikbaar is..
Verwijderd
Nee kijk eerst of je een meervoudige of enkelvoudige ISDN lijnen hebt, op de vox alliance kunnen namelijk beide aangesloten worden. J e kunt in de programering ( via toestel ) kijken bij de lijnen of ze op pp staan.
##1111 dan naar systeem , lijnen staat er een zwart blokje voor de lijn dan staat deze PP dus meervoudig en kan er geen adsl op aangevraagd worden. Staat het zwarte blokje er niet dan wel.
##1111 dan naar systeem , lijnen staat er een zwart blokje voor de lijn dan staat deze PP dus meervoudig en kan er geen adsl op aangevraagd worden. Staat het zwarte blokje er niet dan wel.
Verwijderd
maakt niets of je zakelijk aanvraagd, wanneer je een meervoudige lijn hebt (analoog of ISDN) maakt niet uit, DSL is dan niet mogelijk.
Gewoon een dedicated PSTN aanvragen en deze laten ontkoppelen van het KPN netwerk.
Eerste jaar betaal je de lijn nog aan KPN, daarna vervallen deze kosten.
Gewoon een dedicated PSTN aanvragen en deze laten ontkoppelen van het KPN netwerk.
Eerste jaar betaal je de lijn nog aan KPN, daarna vervallen deze kosten.
Pagina: 1