Toon posts:

geen geluid, geen filmz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
`windoos xp:
geen geluid, mn audio onboard (via van epox 8kha+) doet t gewoon, geen rare diongen geeft mn appaaraatbeheer aan, ik krijg ook geen mp3tje afgespeelt in winamp de equalizer stopt na een split second
ik krijg geen filmz afgespeelt, voor 5 seconden en dan hou tie op terwijl de balk doorloopt, en als ik hem dan ergens anders in de balk aanklik gaattie daar 5 sec verder :? :? :?

ik weet het echt niet meer.... help ..... 8)7

keb search en faq al gedaan :z

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 22:43 . Reden: search en faq toevoeging ]

Verwijderd

je onboard audio doet het, maar.. .je kan geen mp3's luisteren.. mjah, ik zou toch zeggen.. post wat meer specs, en settings, ook bios info/settings etc.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

1. Via 4in1 drivers installeren, anders gebruikt je HDD/CD teveel processorkracht en stopt het geluid of gaat het haperen

2. De drivers van je geluidskaart werken niet met XP, ook al zegt het apparaat beheer van wel

3. Je hebt WDM drivers gebruikt voor je geluidskaart die niet met alle programma's werken

powerpulse: ik denk dat je aan deze specs genoeg hebt (moederbord + sound + OS).
Ik neem aan dat topicstarter geen 2de geluidskaart heeft, en in het bios kan je de kaart eigenljk alleen maar aan/uitzetten.

Topicstarter: indien nodig ff je PCI sloten opnieuw indelen: AGP = videokaart
PCI 1/2 = video/videobewerkingskaart
PCI 3 = Soundkaart (nu dus niet nodig)
PCI4/5 = modem
PCI 5/6 = Netwerkkaart

Werkt over het algemeen het beste. Anders kan het zijn dat een van de kaarten op dezelde bronnen/IRQ toewijzing zit, en dan krijgt 'ie ruzie met bijvoorbeeld je geluidskaart, die er op zijn beurt de dikke vinger aan geeft.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.