Toon posts:

Er klopt WEL een zak van stats bij scholekster

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het graag ff voor ErikB opnemen, complimenten kerel...
Geweldig dat je het toch nog zo snel heb kunnen oplossen. Er is dus geen reden om weg te gaan bij scholekster, ga niet naar een andere keyproxyserver, het is immers geen proxyservercompetitie :) :) :)

Verwijderd

Ok.. dan bied ik hierbij officieel mijn excuses aan aan ErikB. Ik lever daar trouw mijn blokjes in en alles gaat nu naar behoren ;)

Verwijderd

Ik ben het ook helemaal eens met Neo2K. Het opzetten van zo'n key-proxy is nog een heel karwei en ik vind dat we als spaarders best wel een beetje dankbaarheid mogen tonen aan de proxy-beheerders. Makkelijker kunnen ze het voor ons toch niet maken, alleen een proxy en een poort instellen en de rest gaat vanzelf met stats en al. Dus iedereen moet gewoon blijven sparen waar ie nu spaart.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En ik sluit me helemaal bij de vorige sprekers aan :)

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vind ook dat we in het kader van load-verdeling best aan hele grote flushers kunnen vragen om een andere proxy te nemen als dat zo uitkomt.

• RvdH
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

DeBoertjes: Het opzetten is echt niet moeilijk hoor, gewoon pakketje downloaden, .ini aanpassen en het proggie draaien. Dat kan iedere aap. Stats zijn iets pittiger, maar die zijn ook wel binnen een half uur up. Ow en de grote flushers die blocks teveel hebben kunnen ze natuurlijk altijd kwijt op dpc.linuxers.nl. :)

Mijn complimenten trouwens voor Chaos, dpc.tcw.cx ziet er fantastisch uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ha Ha, dat dpc.linuxers.nl is ook niet een suk6, je verwacht nl. dat mensen met Linux-bakken daar gaan flushen...
Maar niets is minder waar, 96% is Windows :) :) :)

• RvdH
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die proxy is eigenlijk gewoon voor mezelf, maar ik heb hem beschikbaar gezet voor andere mensen. Mijn workstation flushed het meest, en das een Windows bak. Zou ik vanmiddag Linux erop zetten, koe installeren etc dan is morgen 100% linux.. Boeit trouwens niets, het gaat om het flushen, niet de besturingssystemen.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt volkomen gelijk, maar ik vond het wel lachen...
mijn oprechte excuses

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Jep, alles is nu gefixt erik! mooi! bedankt.... ik (sorry wij) staan 8e!! heheh

Verwijderd

Dank U, dank U. :)

De proxy heeft het trouwens altijd wel gedaan, maar de stats waren het probleem. Nu werken de stats goed, maar merk ik wel flushen langzaam gaat. Dit komt waarschijnlijk doordat elk blokje gecontroleerd wordt op een dupe, en dat duurt toch even als er bijna 80000 blokjes gecontroleerd moeten worden. Ik zoek al naar een oplossing.

Verwijderd

Je kan dupechecking uitzetten (oftewel overlaten aan distributed.net), het enige probleem is dat als iemand 2x flushed hij de blockjes in jouw stats ook twee keer telt (toch?). e.e.a. staat in de readme.txt

Verwijderd

Ik had het al gedaan ja, maar het maakt niets uit. Ik heb nu de outbuffer gebackuped en het orgineel gedelete. Hij wordt langzaam bij een grote outbuffer.
Pagina: 1