Toon posts:

JAG naar Tulip

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een stekkertje of verbind stukje te kopen om van JAG stekkers zeg maar Tulip stekkers te maken.

Ik wil namelijk op mijn tv mijn 4 point surround set ( van creative ) aansluiten zodat al mijn speakers + Bass werken. ZONDER RECIEVER of iets zoals dat.

Op mijn tv heb ik 3 aansluitingen eentje met een L erboven eentje met een R erboven eentje met een koptelefoon erboven. In die koptelefoon past de Jag stekker wel maar dan kan ik alleen maar 2 speakers gebruiken.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste mijn 4 point surround kan aansluiten en of het eventueel wel mogelijk is ??

Thanksss

Frenkeyy

btw nog een vraagje is een reciever bijna hetzelfde als een versterker ??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 21:39 . Reden: vraagje onder erbij gezet ]

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

JWO

receiver -> tuner,versterker

en er zijn JACK verdeel plugjes die je kan gebruiken..

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik dus dat verdeel plugje eraan zet zodat mijn jag stekkers aangesloten kunnen worden op Tulip doen al mijn 4 speakers het ??

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 23:03

DaRoot

Some say...

Je moet je speakers aansluiten op de koptelefoonaansluiting van de TV, met een splits-kabel / blokje... Hieraan zit aan de ene kant een JACK-plug, en aan de andere kant 2 JACK-contra-stekkers. Daar steek je dan de Front en de Rear aansluiting van je FPS in.

En het zijn tulp of cinch stekkers, geen tulip.
En inderdaad een receiver is een versterker met ingebouwde radio-tuner.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dus gewoon aansluiten op de koptelefoon das wel slim, maar kan het ook op die Tulp aansluiting of lukt dat niet ?? waar zijn die aansluitingen anders voor ?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
Ja, verloopjes zijn gewoon te koop. Gewoon ff naar de electrowinkel fietsen.
receiver=versterker met ingebouwde tuner
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.