Toon posts:

Matrox G400 Dual Head -> TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik de G400 Dual Head op de tv aan kan sluiten? Ik heb alleen de videokaart, dus verder er niks bij (aan kabels oid).

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:25
Er hoort een speciall converter kabeltje bij te zitten die dat doet. Je kunt even in een computershop vragen, of je moet even op de HCC kijken.

Hop,hop,hop!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Bij die kaart hoort een speciale kabel, op die kabel zit een gele tulp aansluiting en een S-VHS aansluiting. Hiermee kan je de kaart aansluiten op je TV. Dus ik zou terug gaan die winkel en vragen naar die kabel die erbij hoort.

-

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 09:00

Petuhr

FreeBSD

Alleen de kaart???? waar hebbie dat ding vandaan zeg??

Ik heb er zelf een mooi verloop kabeltje bij...

Verwijderd

Topicstarter
Daar is zeker lastig aan te komen?

Hoort er nog meer bij de OEM versie van de kaart?

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Moment.. zal ff de kabel voor je scannen en plaatje posten :)

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

hmm... poorten opgeven werkt nie :(

Verwijderd

Je kan die kabel ook zelf maken, heb ik ook gedaan.

Op http://www.matrox.com/mga/support/faq/subject_faq/pinout.cfm#3 vind je de informatie die je daarvoor nodig hebt.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik zie dat er per kaart van matrox een schema staat.
Is er ook zo'n soort kabel die voor elke videokaart te gebruiken is, of moet je perse een tulp op svhs uitgang aan de kaart hebben?

• Adonias
  • Laatst online: 22-08 09:31

Adonias

Oe! Buttons :9

Nog betere link om zelf aan de slag te gaan:

http://www.rendo.dekooi.nl/~verbij/g400.htm

werkt echt PERFECT, super beeldje op de TV!!!

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

maar ik ben erg benieuwd naar het antwoord op mijn vraag. Zijn deze kabels alleen maar voor matrox g400 kaarten, of geld dit voor alle kaarten met een gewone vga connector

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoort er nog meer bij de OEM versie van de kaart?[/quote]Yep :9
Ik heb ook de bulk-versie gekocht (dus alles zat alleen in een plastic zakkie), maar daar zat wel een kabeltje en een cdrom bij :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

even voor de duidelijkheid.. zo'n kabel van vga naar tulp werkt alleen op matrox kaarten dit is dus niet iets wat op elke kaart werkt ze hebben hiervoor gewoon een paar pinnen gebruikt die niet standaard zijn voor vga het is nooit mogelijk om met een standaard vga singnaal iets op je tv te toveren mits je televisie een speciale aansluiting heeft of je video kaart hiervoor is aangepast (de matrox bijv).
Pagina: 1