Aopen PA256 geforce 2GTS in bios komen?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hallo,

heb een aopen PA256 geforce kaart. Deze heb ik 2dehands gekocht, als vervanging van oude GTS kaart. Waarom? omdat deze een tv-out poort heeft. Tja, maar die krijg ik nu juist niet aan de praat. Alles in FAQ gedaan, heb juiste kabels etc. Maar met detonators kan ik in eigenschappen niet eens op de tv overschakelen... En TV-tool zegt dat ik geen tv-chip op mijn kaart heb...

Dus wat ik dus denk is dat het komt omdat hij in bios is gedisabled. Waarom? omdat bij deze kaart de tv-out een opzet stukje is, duidelijk dat deze dus ook uitgezet kan worden.

Als ik de pc aanzet krijg ik het GPU start screentje waarbij staat dat ik op 'ins' moet drukken om in bios te komen, maar kom er dus gewoon niet in! hoevaak ik ook op INS druk! kword er echt gek van!

Iemand met ervaring met deze kaart?

ik wil films kijken!

Verwijderd

Houd de INS knop eens ingedrukt tijdens het booten.
Sommige AOpen kaarten laten deze melding ook zien terwijl ze geen OpenBios hebben, zoals mijn vorige kaart, de Aopen GF2 Ti. Dan kom je er ook niet in.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 17:22
Dit probleem is in een ander topic ook behandeld..
Heb je toevallig een ECS K7S5A ?? Daar kun je dus niet mee in de bios.
Je zou kunnen proberen de kaart in een andere PC te zetten.. De bios aan te passen en dan weer terug.
Good luck!

• Okasha
  • Niet online
en bedankt! heb het gedaan, en kwam er prima in.

Ik kan er niet een Tv-out enabelen ofzo. Wel PAL selecten, maar dat kon ook met jumper.
TV-out krijg ik nog niet :( Bij de nvidia tabbladen geeft hij niet eens aan dat ik op tv kan klikken en dat terwijl ik net 17 euro aan een s-video kabel en scart uit gegeven heb :(

das best balen! TV-tool zegt dat hij geen tv-chip kan vinden :(, dat andere proggie van tvtool (een of andere afkorting) idemdito..

iemand toevallig op de hoogte wat voor chip erop zit? Aopen geeft dit niet op, bij de site.

• SimonBenson
Ben nu niet thuis, maar kun je kijken welke nummers er op de TVchip staan?
Dan die even op Google gooien..
Ik heb geen TV-out in gebruik, weet niet eens of ik het kan gebruiken maar daarvoor heb ik die kaart ook niet gekocht.
Kijk anders 'even' in het gesloten topic. Volgens mij waren er meer mensen met dit probleem.. Of het opgelost is weet ik niet meer, sorry.

• Okasha
  • Niet online
ben nu ook niet thuis, heb in gesloten topic wel ergens gevonden welke erop zit. heb hem heeeelemaal doorgelezen, maar daar kregen ze de shit juist wel aan de praat met dat tv-tool achtige proggie.

heb jij die kaart ook?

• SimonBenson
Yep, kaart zit op mijn K7S5a waardoor ik dus niet in de bios kan.
Maar maakt mij niet zoveel uit, volgende week komt er een POV TI4200 128 (normale versie) op .. :)
GTS gaat naar PC van GF, kan die ook wat leuke games doen als ze zin erin heeft.
Ben nu ook dat hele topic aan het doorspitten, pjemig, wat is dat een gedrocht van een topic geworden.. ;) Las dat er een Chrontel 7007 of 7008 chip opzit. En inderdaad met TV-Tool zou het moeten werken. Suc6

• Okasha
  • Niet online
hmmm maar chronic chips worden niet door tvtool ondersteund staat er op de site van tvtool. die werd alleen door dat tvmnfmnmngjhgajs (:)) ondersteund?

ga zo maar weers proberen...

• Okasha
  • Niet online
http://www.rivastation.com/gf2-deluxe_e.htm

Oke, dit is dus de chip die erin zit: CH7007A-T chip, van chronotel.

TV-tool en het TVCC 2000 moeten beide compatible zijn met deze chip, maar beide vinden ze hem niet? echt heel vaag.
Pagina: 1