[FAQ] Wapens, wel of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik dacht dat er wel over wapens gepraat mocht worden maar geen plaatjes van gepost mochten worden. Alleen kon ik dit niet (meer) vinden in de FAQ en de search levert ook weinig op.

Dus hoe zit het nou met het wapenbeleid op GoT ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je mag er over praten, je mag gewoon plaatjes posten.

We willen echter NIET links naar verkoopadressen, of vragen naar adressen. Ook willen we geen handleidingen en tutorials hoe je je eigen wapens in mekaar kan flanzen enzo

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De oude Algemene GoT-FAQ
(Soft-air) guns/spudguns?
De wet in Nederland is daar vrij duidelijk in, en stelt dat op echte wapens gelijkende apparatuur net zo verboden is als het hebben van een echt wapen zonder vergunning. Het maakt daarbij niet uit of het nepwapen felroze is of knalblauw met een goud randje; het blijft een op een echt wapen gelijkend apparaat, en mag dus niet.
Spudguns zijn geen pistolen of revolvers, maar je kan wel iemand behoorlijk hard een aardappel oid voor z'n knar schieten. En dat is dus ook verboden.
Wapens zijn sowieso niet echt de core business van de tweakerij, dus we verzoeken jullie de nodige terughoudendheid te betrachten. Anders gezegd, je mag best lullen over de guns uit Half Life, maar liever niet over wapens In Real Life. De uiteindelijke beslissing ligt bij de crew. Beslissingen hierover zijn final en staan niet open voor discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja stukje is al vrij achterhaald. Misschien dat Jaymz het ff kan aanpassen :P

uiteraard blijft het wel zo dat elk draadje naar inzicht van de mod kan worden gemod, maar de strekking van mn verhaal geldt iig zo... zolang het bij praten en plaatjes blijft, is er niet zoveel aan de hand.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

LuNaTiC schreef op 07 november 2002 @ 22:05:

uiteraard blijft het wel zo dat elk draadje naar inzicht van de mod kan worden gemod, maar de strekking van mn verhaal geldt iig zo... zolang het bij praten en plaatjes blijft, is er niet zoveel aan de hand.
tuurlijk, ik snap uberhaupt niet waarom je hier op GoT het over wapens zou moeten hebben op games na dan, zal wel aan mij liggen ;)

en als je niet zeker weet of iets mag gewoon een modje vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het ook een sport is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Sinds wanneer doen tweakers aan sport :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

een sport :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

De Schietsport is een sport ja.

Er zijn zelfs toernooien en wedstrijden.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

alexandervisser schreef op 07 november 2002 @ 22:15:
[...]

De Schietsport is een sport ja.

Er zijn zelfs toernooien en wedstrijden.
ik weet ook wel dat er iets is als een schietsport, maar het merendeel van de tweakers beoefenen die sport niet ;) dus wat moet dat dan op got :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Erkens schreef op 07 november 2002 @ 22:17:
[...]

ik weet ook wel dat er iets is als een schietsport, maar het merendeel van de tweakers beoefenen die sport niet ;) dus wat moet dat dan op got :?
Moet een merendeel van tweakers een sport beoefenen om er een topic over te openen?

Lijkt me niet.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De discussie is niet of het iets voor GoT is of niet, want daar hebben we general chat voor. Daar mag zo'n beetje alles besproken worden wat GoT niet in gevaar kan brengen, met betrekking tot de wet, of bepaalde dingen die we uitermate lame vinden.

Zolang het dus bij praten blijft, is er niks aan de hand. En is het dus bespreekbaar. Dat GoT een computerforum is maakt verder daarom bitter weinig uit.

Natuurlijk is de toon van het topic wel vrij belangrijk voor de levensvatbaarheid, bij een volwassen en serieus gesprek over wapens heb je grote kans dat het allemaal toegestaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Erkens schreef op 07 november 2002 @ 22:17:
[...]

Het merendeel van de tweakers racet ook niet in de Formule 1, dus dat hoeft ook niet meer op GoT?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
LuNaTiC schreef op 07 november 2002 @ 22:05:
Is die oude faq er niet puur als extra? Ik dacht dat alles wat daar in stond ook wel in de nieuwe faq was verwerkt, en dat de oude er puur ter inzage/voor de nostalgie was.

"De Oude Algemene FAQ" klinkt ook zo archieverig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:29

Arno

PF5A

wildhagen schreef op 08 November 2002 @ 08:06:
Het merendeel van de tweakers racet ook niet in de Formule 1, dus dat hoeft ook niet meer op GoT?
Goed plan 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wildhagen schreef op 08 November 2002 @ 08:06:
[...]

hmm, maar kijkt daar wel naar, maargoed, topics over wapens zal ik toch niet lezen, dus ik heb er geen last van :P
Pagina: 1