Ik heb 'em al bijna een maand, maar had niet eerder een digicam tot mijn beschikking... see 4 yourself
Het gebruikte materiaal is plexiglas van 5mm dik met daarin 4 superfelle 3mm blauwe leds. Op de foto's zie je het vaak paars, de camera overdrijft hier een beetje, in het echt is het blauwer (maar onder bepaalde hoeken ook aardig paars door de lichtbreking) Uiteraard zijn de pics clickable!
niet aanbevolen voor modemers, reso is dan 2048x1535 zo'n 1,2MB per foto

Zoals je hierboven kunt zien steken er bij mij geen draden bovenuit. Dit komt omdat ik een klein kabelkanaaltje gedremeld heb, daar de draden ingelegd en gehouden met behulp van elastiek en toen met platiclijm vastgelijmd. Ik heb express de bovenkant wat opgeruwd omdat je anders de draadjes door het plexi heenziet en in vond dat er niet zo mooi uitzien. De letters heb ik er gewoon met de hand uitgefreesd met de dremel, niet helemaal egaal, maar ik vind het zo ook wel wat hebben.
Sorry voor de nogal uitgebreide fotoreportage, pics maken vind ik lollig om te doen
Jammer dat je kleine krasjes zo gauw ziet als je leds erin hebt (vooral goed te zien in het donker van vlakbij, op de foto lijkt het helemaal erg
niet aanbevolen voor modemers, reso is dan 2048x1535 zo'n 1,2MB per foto

Zoals je hierboven kunt zien steken er bij mij geen draden bovenuit. Dit komt omdat ik een klein kabelkanaaltje gedremeld heb, daar de draden ingelegd en gehouden met behulp van elastiek en toen met platiclijm vastgelijmd. Ik heb express de bovenkant wat opgeruwd omdat je anders de draadjes door het plexi heenziet en in vond dat er niet zo mooi uitzien. De letters heb ik er gewoon met de hand uitgefreesd met de dremel, niet helemaal egaal, maar ik vind het zo ook wel wat hebben.
Sorry voor de nogal uitgebreide fotoreportage, pics maken vind ik lollig om te doen
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"