Toon posts:

pc wilt niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet iedereen

Ik zit met hetvolgende irritant probleem. Als ik de pc afsluit (na ong 4 uur opstaan) sluit hij perfect af. Ik sluit af via start, shut down, shut down computer en daarna springt hij automatisch af.

Nu als ik die volgende dag terug wil aanzetten, gaat dat niet :( . Na lang prullen heb ik de noodoplossing gevonden. Ik moet de stroomkabel ontkoppelen, +-15 seconden wachten, terug insteken en dan gaat het wel.

Ik heb ook acpi afgezet in den bios, maar dan wilt hij niet opstarten :? . Dien acpi zorgt (denk ik) ervoor dat je manueel de pc moet afzetten.

Mijn kast is een aopen hq08 (2 jaar oud). Ik heb dit probleem maar een paar maanden. Vroeger had ik het niet. Ik heb nog altijd dezelfde hardware. Ik heb alleen een scsi dvd rom en writer bij ingestoken (dan had ik het probleem niet, dus aan dat zal het niet liggen, denk ik). Dus het is eigenlijk plots gekomen |:(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en een andere oplossing vinden dan elke keer die stroomkabel te verwijderen.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
lijkt verdacht veel op de voeding heb ik zelf namelijk ook gehad, kan wel zijn dat een paar condensatoren lekken

And this !! Is to go even further beyond!!!