In mijn bios heb ik een aantal instellingen waar ik aan kan kloten IVM overclocken...Bijv. Vcore...die kan van 1.550V tot 1.850V volgens mij dan heb ik nog een instelling en dat is: VIO...wat houdt die instelling in en wat kan ik ermee???Die kan ik overgens op 3.30V of 3.45V instellen....Ik wil dit graag weten omdat mijn PC als ik hem goed overclock(1200@1400bijv.)wel opstart met een hogere Vcore maar niet in windows komt. Hij start windows 2000 dan wel op maar op een gegeven moment tijdens het opstarten krijg ik een donkerblauw scherm(Wat houdt dat in en wat moet ik ermee?)dit gebeurt als ik de FSB op 155 zet en het gebeurt ook als ik aan de mutiplier ga zitten kloten...IK POST DIT EVEN OPNIEUW OP DAT ER NIETS OVER IN MIJN MOBO-BOEKJE STAAT!!!
Brambel, het probleem aan dit topic is:
- je hebt de search niet gebruikt om een antwoord te vinden op je vraag (Vio= de spanning op je geheugen, het verhogen hiervan kan nuttig zijn bij extreem hoge FSB's)
- er staan geen specs in van je pc...
- je hebt de search niet gebruikt om een antwoord te vinden op je vraag (Vio= de spanning op je geheugen, het verhogen hiervan kan nuttig zijn bij extreem hoge FSB's)
- er staan geen specs in van je pc...
I reject your reality, and substitute my own.
Het is niet de bedoeling dat je klakkeloos weer een nieuw topic opent als het oude gesloten is.
Zou je ajb de FAQs willen lezen.
Gebruik ook ajb een paar [enter]-tjes tussen je tekst zodat er misschien ook nog mensen zijn die je verhaal kunnen volgen.
Zou je ajb de FAQs willen lezen.
Gebruik ook ajb een paar [enter]-tjes tussen je tekst zodat er misschien ook nog mensen zijn die je verhaal kunnen volgen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()