Jij hebt zeker de laatste paar jaar onder een steen geleefd ofzo! Ken je de RC5 code niet? Schande! 
Kijk maar es op www.distributed.net . DPC is een team dat werkt aan de RC5 code
Kijk maar es op www.distributed.net . DPC is een team dat werkt aan de RC5 code
Seti is ook een soort client als D.net en werkt vrijwel gelijk alleen zoek je dan niet naar een key maar naar aliens die je toch van je leven niet zal vinden.
Seti is toch zoiets als zoeken naar buitenaards leven?
Misschien dat daar ook die koeien vandaan komen..... Je weet wel cow mutilation (ik weet niet precies hoe je het schrijft), dat er bij 'sightings' (UFO's ed) vaak vee (vaak koeien) zonder hoofd wordt aangetroffen (bron: X-Files, red
(grapje!)).
Misschien dat daar ook die koeien vandaan komen..... Je weet wel cow mutilation (ik weet niet precies hoe je het schrijft), dat er bij 'sightings' (UFO's ed) vaak vee (vaak koeien) zonder hoofd wordt aangetroffen (bron: X-Files, red
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
SETI = Searching for Extra-Terestrial Intelligence
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Ik heb een nog veel stoerdere gezien... Echelon@Home
Wilt u meedoen? Stuurt u dan maar een emailtje. Het maakt niet uit waar u hem heenstuurt, we zien hem toch wel...
>
Wilt u meedoen? Stuurt u dan maar een emailtje. Het maakt niet uit waar u hem heenstuurt, we zien hem toch wel...
>
Pagina: 1