Mega probleem: bootable CD image (nog een keer)

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Weet niet waarom vorige topic gesloten werd (de laatste opmerking slaat nergens op, PMG wordt nergens genoemd). Dus hier nog een keer:

Ik heb net mijn bios geflashed. Nu doet mijn Floppydrive het niet meer en XP start niet meer op. Nieuwe XP installatie gedaan en die werkt. Maar ik wil mijn oude bios terugflashen. MAar dat gaat een beetje moeilijk zonder floppydrive. Nu weet ik hoe ik een bootable cd kan maken met floppydrive, maar hoe doe ik het zonder? Kon nergens bootable CD image vinden. Ik moet dus in DOS booten zodat ik de bios kan flashen want in XP lukt dat niet. Suggesties???

Ik heb een oplossing bedacht. Als iemand met CDRWIN voor mij een image kan maken van een bootflop dan kan ik die op CD branden. Ik heb geen drivers nodig, alleen FAT32 lezen (dus WIn98). Zou iemand een medetweaker uit de brand kunnen helpen, want op internet is niks te vinden? Kan gemailed worden naar ntt6@hotmail.com

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

(jarig!)
Kijk effe in Nero, of hang anders een FDD in je pc.

Ben je sneller klaar.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Weet niet waarom vorige topic gesloten werd (de laatste opmerking slaat nergens op, PMG wordt nergens genoemd).
Omdat hij in PMG erg fout staat.. Ook al is de oorspronklijke probleem het flashen van de BIOS, maar ditmaal heb je een probleem met het maken van een bootable CD. Dit probleem had je dus eigenlijk in Software Algemeen moeten posten.. Maar omdat óók in Nero is beschreven hoe je een bootable CD moet maken ging jouw topic dicht.

Mocht je er met Nero nog niet uitkomen: [google=create bootable cd] :)

Dit topic is gesloten.