Ik heb net mijn bios geflashed. Nu doet mijn Floppydrive het niet meer en XP start niet meer op. Nieuwe XP installatie gedaan en die werkt. Maar ik wil mijn oude bios terugflashen. MAar dat gaat een beetje moeilijk zonder floppydrive. Nu weet ik hoe ik een bootable cd kan maken met floppydrive, maar hoe doe ik het zonder? Kon nergens bootable CD image vinden. Ik moet dus in DOS booten zodat ik de bios kan flashen want in XP lukt dat niet. Suggesties???
Heeft iemand de files (of url) die ik op een CD moet fikken zodat ie bootable is? www.bootdisk.com heeft alleen exe's voor floppies
je kan met norton ghost een boot image maken, zodat je via een cdtje in DOS kan komen
die cd heeft ook ondersteuning van USB en ps2 dus...
suc6
die cd heeft ook ondersteuning van USB en ps2 dus...
suc6
je mag niet kicken na 3 minuten, zie bovenstaandNtT6 schreef op 07 november 2002 @ 19:05:
Heeft iemand de files (of url) die ik op een CD moet fikken zodat ie bootable is? www.bootdisk.com heeft alleen exe's voor floppies
En jij moet edditten
Kijk effe in de help van Nero.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Bootable Windows 95 of 98 CD gebruiken (indien aanwezig)
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
er is altijd baas boven baasalexandervisser schreef op 07 november 2002 @ 19:07:
[...]
En jij moet edditten
Kijk effe in de help van Nero.
maar idd nero, daar had ik nog niet aan geacht
uiteindelijk lijkt mij het handiger als je er gewoon een werkende fdd in propt ;0
Sorry voor de kick, was onbedoeld. Heb alleen WinXP cd liggen en Norton ghost heb ik ook niet. heeft nietmand gewoon een .cue en .bin file van een bootdisk die ik ff met CDRWIn kan fikken?
Wat heeft een bootable CD maken met PMG uit te staan
Probeer het eens in het software department en de search
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()