Verwijderd

Topicstarter
http://global.acer.com/pr...book/tmc100/main_zone.htm

jaja, de nieuwste Acer laptop, met draaibaar touchscreen en wat vooral erg makkelijk is, een speciale uitgave van XP, waardoor je zelfs met het touchscreen teksten kunt schrijven, en jawel, het werkt echt, niet zo beroerd als spraakherkenning, geen teksten natypen, nee het werkt meteen, aan elkaar, blokletters of los, het gaat allemaal.......

Te koop voor €1800,-

En jawel, ik heb 2 weken terug de eerste in Nederland in handen gehad bij een demo, en vandaag waren wij de eerste die hem voor de verkoop kregen. Dus lekker de hele dag zitten kloten, super geweldig apparaat, helaas wel erg breekbaar, dus meer voor de voorzichtige mensen onder ons.....

Verwijderd

dat draaibare scherm, waar is dat goed voor? En hadden we niet ook al eens ooit een Sony Vaio of een Vadem Clio gezien die dat kon?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zit er dus op, zodat je hem dan 180 graden kan draaien dan weer in te klappen en dan als touchscreen te gebruiken..... (Dat maakt hem juist leuk, anders is het net een laptop..)

Is trouwens weinig reactie op deze gadget zeg.......

Verwijderd

Ik zit al maanden de evolutie te volgen binnen de laptop/tabletPC wereld en persoonlijk vinnuk deze acer die eigenlijk gewoon een 2 in 1 systeem is één van de meest bruikbare systemen. maar ... €1800 voor een P!!! 800mhz ... pfff

Verwijderd

Topicstarter
Maar doet dat ertoe? Hijs niet bedoelt om te gamen, das één ding wat zeker is, dus wat moet je dan met een Pentium IV 2GHz????? Geloof me, ik heb ermee gewerkt, en je merkt absoluut niet dat er maar een 800mhz processor inzit, het is ook meer een machine voor Agenda, mailen etc, en bijv het bijhouden van patiënt gegevens door de ziekenhuizen (Daar gaan wij hem voor verkopen), het is de bedoeling dat de zusters met het ding rondlopen en zo bijv aan kunnen klikken wat iedereen wil eten, nu schrijven ze, en typen ze het daarna in het bestelsysteem, dus dubbelop, en daar is dit ding uiterst geschikt voor.....