Toon posts:

[XP] Dual Beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2x 17" Lite-On TFT
Met geforce 4 mx 460 (2x analoog)

Hoe stel je in dat je op de 1 je desktopwil en op de andere je uitvoer platform
waar gamez enzo op gerund worden

en dat ik tijdens het gamen dus met tv kaart open kan zetten
pinacle pctv pro

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 23:20

Tux

Volgens mij kan je met een Geforce 4 mx geen dual monitor opstelling maken.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
waarom denk jij dat er dan 2 uitgangen opzitten?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 23:20

Tux

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:48:
waarom denk jij dat er dan 2 uitgangen opzitten?
1 voor TFT en 1 voor CRT misschien :?

[edit]
Ik vraag me dus af of er op een MX wel 2 RAMDAC's zitten

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:23
TFT of CRT maakt toch geen ruk uit :? Als je een digi en een analoge uitgang hebt, kan je met een verloop plugje gewoon 2 crt's of tft's aansluiten volgens mij

Maar volgens mij willen games per definitie op je 1e monitor (dus degene met taakbalk) maar als je dan gewoon je TV-window op je 2e monitor sleept, moet je toch gewoon tv kunnen kijken en gamen tegelijk ? Of is dit juist wat niet werkt?

\edit
Als je het dan een probleem vind dat je geen startknop hebt (op je niet game scherm dus), kan je misschien een aantal shortcuts op je 2e desktop zetten, zodat je toch een aantal dingen kan runnen (of kan je ook niet je muis gebruiken op je 2e desktop als je in een game zit?)

(ik heb een keer een 2e monitor aangesloten bij kennisen, maar ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd als er een game draait eigenlijk +:)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Je kan bij games dus niet je andere desktop gebruiken volgens mij...

Mijn Pinaclle TV Programma is niet zo flexibel dat ie naar men 2 de monitor gaat...

en als ik game en op de andere venster staat mirc open gaat ze allebei heel traag

20 fps bij gamen... opbouw van regels van mirc,,,,

maar ik heb atm maar 256 ram misschien is dat het?

... Dus ik sta open voor suggesties

• Prulleman
Misschien kan je wel gewoon helemaal niks zinnigs op je 2e monitor krijgen naast een (zware) game, omdat je vid kaart en dan gewoon te zwaar krijgt.

Als je denkt dat het aan je geheugen ligt moet je gewoon ff je taskmanager samen met mirc op je 2e scherm zetten en dan kijken hoeveel mb er in gebruik is en of ie vele van je pagefile nodig heeft.

(maar ik denk dat een videokaart het met gamen al zwaar genoeg heeft:))

Strava

Verwijderd

Topicstarter
hmz....
maar dan zou ik dus een andere vid moeten hebben ffs.. je koopt zon mx460 omdat je dual monitor kan, maar dan zou je alleen geen programmas er op kunnen draaien....

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand soms of de geforce 4 mx 460 een dual head is??? of is het gewoon 2 beeldscherm compatably?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb een Geforce2 MX en daar kan het wel mee....

Op monitor 1 (daar zie je de bios enzo voorbij flitsen) start het systeem op. Scherm 2 komt net voor het aanmeldscherm van Windows erbij.

Taakbalk heb ik gewoon verschoven naar dat 2e scherm en op scherm 1 kun je dus gewoon gamen (speel echt heel zelden maar ff met RTCW getest.)

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
maar kan je dan ook die 2de monitor bedienen onder het gamen? en gaat het soepel en hoe heb je dat gedaan??? met die taakbalk?

• Prulleman
Ik denk gewoon slepen :+

Strava

Verwijderd

Topicstarter
das het probleem bij pinnacle daar kan je niet bij slepen naar de andere monitor ffs...

Verwijderd

Topicstarter
komen hier nog zinnige ryples? op dat zou fijn zijn.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou je niet willen kicken binnen 24 uur? dat zou fijn zijn.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1