Zover ik het weet is het niet mogelijk om dmv usb het internet te browsen.
Wel kun je dmv avantogo (of een soortgelijk programma) internetpagina's naar je pda overzetten. hierbij kun je tot enkele pagina's diep de gegevens opslaan en kun je dus wel door de pagina's bladeren. Maar echt surfen lukt niet.
Serieele cradles kunnen het trouwens wel, zei het met enig kunst en vliegwerk.
Wel kun je dmv avantogo (of een soortgelijk programma) internetpagina's naar je pda overzetten. hierbij kun je tot enkele pagina's diep de gegevens opslaan en kun je dus wel door de pagina's bladeren. Maar echt surfen lukt niet.
Serieele cradles kunnen het trouwens wel, zei het met enig kunst en vliegwerk.
Met pocketpc kan dat gewoon
Waarom kan dat niet met een palm
idd, met mijn pocketpc kan dat ook ja (ipaq 3660), die kan gewoon 't internet op via cradle... heb geprobeerd GoT op te komen (topix-tijdperk), het lukte allemaal wel, maar het scherm mist dan toch íets teveel aan resolutie hoorraptorix schreef op 09 November 2002 @ 01:28:
Met pocketpc kan dat gewoonWaarom kan dat niet met een palm
Gebruik de GOT light versie van Niels, werkt trouwens ook goed met Avantgojwbagger schreef op 09 november 2002 @ 10:10:
[...]
idd, met mijn pocketpc kan dat ook ja (ipaq 3660), die kan gewoon 't internet op via cradle... heb geprobeerd GoT op te komen (topix-tijdperk), het lukte allemaal wel, maar het scherm mist dan toch íets teveel aan resolutie hoor
Nee, (tot nu toe) niet rechtstreeks mogelijk. Komt omdat de USB poort niet rechtstreeks via de programmacode van PalmOS is aan te spreken. Serieel is dat wel, en daarmee kon het (zij het met moeite) wel.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:20:
is het mogelijk om via een usb cradle het internet op te gaan zo ja hoe?
ik heb een clie met palm os4
Maareh... waarom zou je dat überhaupt willen
En als je op je pc een proxy server zet en die als proxy opgeeft bij je pda?
zo werkt het bij mijn handheld via de irda, op een andere manier lukte mij het niet.
zo werkt het bij mijn handheld via de irda, op een andere manier lukte mij het niet.
url?raptorix schreef op 09 november 2002 @ 11:15:
[...]
Gebruik de GOT light versie van Niels, werkt trouwens ook goed met Avantgo
Pagina: 1