We hebben hier thuis 2 workstations op @home aangesloten. Maar als er op de tweede pc wordt ge-kazaa-t dan kan ik op mijn eigen workstation (gamestation ei'k ) niet meer gamen. Ik zoek dus een tool die de up & download limiteert, zodat iedereen ongeveer de helft krijgt.
Ik heb Shunra Nimbus en Cloud geprobeert. Nimbus werkte opzich goed, maar je kan er de download niet goed mee regelen (max 30kb/s down en dat is te weinig) en de upload kan je er al helemaal niet meer regelen. Cloud was perfect, maar niet gratis.
Wie heeft dus een tool die de up en download kan limiteren. Niet per programma, maar in totaal.
Het moet onder win2k werken.
Ik heb Shunra Nimbus en Cloud geprobeert. Nimbus werkte opzich goed, maar je kan er de download niet goed mee regelen (max 30kb/s down en dat is te weinig) en de upload kan je er al helemaal niet meer regelen. Cloud was perfect, maar niet gratis.
Wie heeft dus een tool die de up en download kan limiteren. Niet per programma, maar in totaal.
Het moet onder win2k werken.
[ Voor 0% gewijzigd door 418O2 op 07-11-2002 17:58 . Reden: iets verduideljken ]