Toon posts:

T20s batterij probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

even een vraagje
gisteren heb ik een Ericsson T20s 'gekocht' (eigenlijk gratis gekregen vanwege abo-verlenging)

maar

ik heb hem niet netjes zoals het hoort eerst helemaal opgeladen alvorens hem te gaan gebruiken. heb hem ff in het stopcontact geduwd en ben er toen de hele middag mee bezig geweest.. pas 's avonds heb ik hem weer 'ingeplugd'

nu doet de batterij heel raar, hij roept op willekeurige momenten dat hij opgeladen wil worden, en soms valt hij weg als hij bezig is met het draaien van een nr.

is dit nu mijn eigen schuld omdat ik hem niet eerst 100% vol heb laten zuigen, of is het gewoon een fabrieksfoutje? (dat eerste kan ik me namelijk nauwelijks voorstellen)

ga denk ik toch maar ff naar de winkel..
(tenzij iemand dit probleem herkent?)

wim

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
wat wel wil helpen is helemaal leeg laten lopen en dan weer helemaal opladen en weer helemaal leeg laten lopen en dan weer helemaal opladen
meestal issie dan weer ok ha dik ook met mijn t20

Verwijderd

Yep wat DaTimMan zei kan inderdaad helpen, maar ik vind het niet echt slim van je ;)

Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat ze in de winkel zeggen als het niet lukt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:42:
hallo,

even een vraagje
gisteren heb ik een Ericsson T20s 'gekocht' (eigenlijk gratis gekregen vanwege abo-verlenging)

maar

ik heb hem niet netjes zoals het hoort eerst helemaal opgeladen alvorens hem te gaan gebruiken. heb hem ff in het stopcontact geduwd en ben er toen de hele middag mee bezig geweest.. pas 's avonds heb ik hem weer 'ingeplugd'

nu doet de batterij heel raar, hij roept op willekeurige momenten dat hij opgeladen wil worden, en soms valt hij weg als hij bezig is met het draaien van een nr.

is dit nu mijn eigen schuld omdat ik hem niet eerst 100% vol heb laten zuigen, of is het gewoon een fabrieksfoutje? (dat eerste kan ik me namelijk nauwelijks voorstellen)

juist je eigen schuld!

ga denk ik toch maar ff naar de winkel..
(tenzij iemand dit probleem herkent?)

wim
als echt niks meer helpt dan maar omruilen

Verwijderd

Topicstarter
hmm
het lijkt erop dat een nachtje rust hem al goed gedaan heeft

vandaag nog geen problemen, en 2x normaal mee kunnen bellen

yoepie!
:)