Toon posts:

Halflife update maakt key ongeldig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas update 1.1.0.4 van halflife gedaan met als resultaat dat men key niet meer geaccepteerd wordt.
Heeft nog iemand dit probleem gehad, en hoe los ik dit op.(een 2e versie aanschaffen zie ik niet zitten)
Sigleplayer spel starten lukt wel gewoon, maar multiplayer niet.
het enige dat ik op de console te zien krijg is:

"Trying to authenticate with WON servers
NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 195.162.213.161:27015
Could not get IPX socket name, IPX disabled
Reason: WSAENOTSOCK"

Verwijderd

Hmm, dit betekend dat HL via IPX een verbinding wil gaan leggen met de WON server.
Dit is n.m.i. een normale melding als je alleen maar een TCP/IP protocol draait op je PC.
Dit heeft dus niets met je HL-key te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik krijg wel degelijk de melding dat men key ongeldig is en dan een venster om een nieuwe in te geven...
(Maar ik heb het nog niet kunnen proberen door IPX te gebruiken, zit nu namelijk op men werk)

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Probeer es je hl.dat filetje te wissen in de Half-Life directory.

Verwijderd

HL deinstaleren (incl registerkeys) en dan opnieuw instaleren en de full 1104 patch draaien...?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
als je je key opnieuw wilt invoeren, dan moet je ff die key in je registry opzoeken (zonder streepjes) en vervangen, met de juiste key (ook zonder streepjes)
als je hem opnieuw wilt invoeren moet je gewoon die key wijzigen, dan gaat HL vanzelf zeuren dat je key niet goed is (of je hebt een nieuwe key verzonnen...), en kan je hem alsnog invullen.

kreeg je 'cd-key is invalid'
(of kreeg je 'cd-key in use' ?)

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de melding Key invalid, en dan een invulvak voor een key in te geven

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
is die key gekocht, want een 'foute' key die eerst werkt kunnen ze volgens mij gewoon bannen, want daar is het hele validaten voor...
Als je hem wel gekocht hebt, en ze hebben hem gebanned, dan moet je denk ik ff contact opnemen met Sierra, of dat zin heeft weet ik niet, maar zij zijn de enige die je een nieuwe key kunnnen geven.
Pagina: 1