Toon posts:

MAxdata pc,s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben op zoek naar een nieuwe pc en kwam daar Maxdata pc,s tegen zij leveren pc,s tegen het Built-To-Order- principe.
Heeft iemand ervaring met Maxdata t.a.v kwaliteit,garantie en service.

Maar als je misschien nog een goede tip hebt tav een goede betrouwbaar pc leverancier dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de moeite , Willem

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:38
die lappie's zijn niet je van het
het scherm valt steets weg dan moet je even schudden en doet hij het weer
ken nu al 3 maxdata met dit probleem geen toeval lijkt me

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
M'n ma heeft op een helpdesk gewerkt voor oa Maxdata enne.. volgens m'n ma is het ronduit bagger wat ze daar verkopen. En als de situatie nog hetzelfde is als een half jaar geleden dan dan kun je heel wat maandjes wachten op een vervangende pc als ie stuk is.

Verwijderd

Ik heb een rondleiding gehad bij de Maxdata fabrieken in Duitsland, en ik kan je in ieder geval zeggen dat het niet meer is als een hele grote clonenboer. Ik gebruik bewust deze term, omdat daar aan de lopende band een stuk of 40 duitsers in een 3 ploegen dienst pc's in elkaar staan te schroeven op een manier dat iedereen dat doet. Ze halen op deze manier wel 8000 systemen per dag op hun maximale belasting, maar de producten die erin gaan kan je zelf ook aanschaffen bij een willekeurige Computershop.

Dus als je zelf kan bouwen, doe dan dat!

Verwijderd

Topicstarter
O.K

Maxdata is dus geen aanrader ,met wie hebben jullie dan wel goede ervaringen ,
ik ben geen zefbouwer.

Alvast bedankt weer

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 07:43:
O.K

Maxdata is dus geen aanrader ,met wie hebben jullie dan wel goede ervaringen ,
ik ben geen zefbouwer.

Alvast bedankt weer
Ga eens langs bij Informatique ( http://www.informatique.nl ), Eynstein ( http://www.eynstein.nl/Systemen.php ) of een andere goede shop die kunnen toch ook wel aan je wensen voldoen?

Verwijderd

Als je voor goed, goedkoop en makkelijk kiest ga dan naar www.dell.nl

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Dell ( www.dell.nl ) is ook één van de beste ja, daarna zou ik zeggen idd voor www.informatique.nl, zij gooien er allemaal A-kwaliteit spullen in.
Pagina: 1