Toon posts:

Master of Orion 2 over het internet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een paar dagen weer Master of Orion 2 aan het spelen na een paar jaar onderbreking. Aangezien ik nu breedband internet heb zou ik dit graag eens tegen menselijke spelers willen spelen. Nu heb ik een bekende ook bereid gevonden dit te spelen. Deze heeft ook breedband.
Echter mijn vraag is, hoe kan je online tegen elkaar spelen.
Ik heb TEN (The Entertainment Network) geinstalleerd (zat op de cd). Alleen bestaat de website niet meer en het connecten lukt ook al dagen niet. Dus ik denk dat dat tot het verleden hoort.

Heeft iemand een idee hoe ik tegen een menselijke tegenstander kan spelen via het internet? Dan kan ik weer uurtjes spelen. :P

Bij voorbaat dank!!!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:32:
Ik ben sinds een paar dagen weer Master of Orion 2 aan het spelen na een paar jaar onderbreking. Aangezien ik nu breedband internet heb zou ik dit graag eens tegen menselijke spelers willen spelen. Nu heb ik een bekende ook bereid gevonden dit te spelen. Deze heeft ook breedband.
Echter mijn vraag is, hoe kan je online tegen elkaar spelen.
Ik heb TEN (The Entertainment Network) geinstalleerd (zat op de cd). Alleen bestaat de website niet meer en het connecten lukt ook al dagen niet. Dus ik denk dat dat tot het verleden hoort.

Heeft iemand een idee hoe ik tegen een menselijke tegenstander kan spelen via het internet? Dan kan ik weer uurtjes spelen. :P

Bij voorbaat dank!!!
Ik weet niet hoe MoO2, connected met het Inet, maar kun je ook IP adres invullen :? dan is het gewoon een kwestie van één PC gebruiken als server en de andere PC op dat IP nummer inloggen...

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is dat niet mogelijk. Anders had ik er zelf wel uitgekomen :D

Niemand er ervaring mee? Eventueel met een plugin ofzo? Anders moet ik maar iets via een VPN doen ofzo als er geen andere mogelijkheden zijn.

Verwijderd

Topicstarter
^^kick^^

Niemand die weet hoe het kan?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Het kan met Kali, een programma dat IPX simuleert waardoor je TCP/IP kunt gebruiken om een sessie te hosten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kali is toch net zoiets als battle.net?

Is er niet een plugin waardoor een LAN game over TCP/IP kan gespeeld worden? Ik draai het namelijk liever gewoon direct van client------ client.
Maar ik ga toch even kijken :P
Bedankt tenminste!!!!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ik zou eens op master of orion 3 wachten. die komt deze maand uit of rond januari als het tegenzit

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
doe ik ook, maar 2 is ook enorm goed :P
En ik moet m'n tijd ook volmaken :)
Pagina: 1