[IA] Inkoopactie Crystalfontz LCD's *gesloten*

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Ik wacht nog heel even met die mail, want ik heb nog geen geschikte rekening kunnen maken. Eff gedult nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Quintus schreef op 16 November 2002 @ 02:02:
Gaat de prijs van die 4x20 blauw parallel nog omlaag als hij de 100 (nu 99) haalt?

Want OP DIT MOMENT is de IA nog open. De Starters moeten hem op laupro eerst sluiten.
ze staan nu op 100, maar of de prijs naar beneden gaat? (is in ieder geval niet op LauPro veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

dj_tsunami schreef op 16 November 2002 @ 12:15:
[...]

ze staan nu op 100, maar of de prijs naar beneden gaat? (is in ieder geval niet op LauPro veranderd)
Zou wel mooi wezen

Parallel Character LCD 20x4
(CFAH2004A-TMI-JP)
* White Edge LED Backlight
* STN Negative, Blue
* Transmissive -20 +70 deg C 6:00

Qty .... 1+ 10+ 20+ 50+ * 100+ * 200+ * 500+ * 1000+ *
Price 35.68 28.04 24.27 21.65 19.28 17.57 15.48 14.54

* Larger quantities may be subject to a 4-6 week lead time.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

dj_tsunami schreef op 16 november 2002 @ 12:15:
[...]

Het is sowieso handig om even te kijken wat goedkoper uit gaat komen:
als je 100 LCDtjes moet bestellen kost het je $1928 (evt. verzendkosten etc. buiten beschouwing gelaten), terwijl je als je er 89 bestelt (hogere prijs per stuk) op ongeveer het zelfde uit komt. ($1926.85)
Boven de 90 schermpjes is het dus handiger om er gewoon 100 te bestellen. (is maar gewoon een tip hoor), en dan kan je die altijd nog los verkopen voor mensen die te laat waren/het na toepassing toch best gaaf vinden.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die prijs moet naar beneden anders maak je 7 euro winst per LCD oftewel 100x7 - 700 euro winst! dan kan-mag niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
jupz Compleet meej eens eennnuh nogmaals TNX Zork (ik kom net om 10:00 uur wel reggen op laupro)

Zonder De man Zork _/-\o_
had ik nu zonder een lcd Gezeten :D

de volgende x kan ik zelf gewoon bestellen.....
10000 x tnx :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me sluit zich aan bij Tarin's en Huiskamer's laatste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 12:55:
/me sluit zich aan bij Tarin's en Huiskamer's laatste post
&ja het zijn 15 nederlands guldes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
Ik zal het in de gaten houden. Winst maken mag onder geen enkel voorbehoud!
Ook een reden waarom ik zo huiverig ben voor die grote bedragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phreak schreef op 16 November 2002 @ 13:03:
Ik zal het in de gaten houden. Winst maken mag onder geen enkel voorbehoud!
Ook een reden waarom ik zo huiverig ben voor die grote bedragen..
Zelfs bij kleine bedragen Phreak, elke euro telt en heb je maar weer, vooral met arme pubers zoals ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:05:
[...]

Zelfs bij kleine bedragen Phreak, elke euro telt en heb je maar weer, vooral met arme pubers zoals ik :z

Met grote bedragen bedoel ik dus per 100 euro 3 euro winst maken bijvoorbeeld. Als er dan een IA is van 11.500 euro zoals in dit geval dan ben je snel rijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Laatst online: 10-09 21:15
jah idd nice work Phreak... voor je oplettendheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welnu dames, gaan jullie er bij deze prijzen weer niet van uit dat er geen verzendkosten en importheffing betaalt moet worden?
En laten we nu alsjeblieft niet lullig gaan doen en lopen zeiken over een scheet en drie knikkers.
Bestel ze dan lekker zelf! Moet je is kijken wat je er dan voor betaalt!
Djeez...
Deze jongens zorgen dat we dik geld besparen op de aanschaf van zo'n ding, reken maar gewoon even na. En bovendien, een blauwe 4x20 kan je ook hier in NL kopen. Betaal je 97 euro, maar goed.
En als je dan zo'n arme puber bent, doe dan niet mee aan een actie waarvan je voor je besteld al de voorwaarden en prijzen kent, i.p.v. eerst mee te doen en vervolgens gaan lopen mekkeren! :r
NOFI, maar als je het wil pakken, doe het maar. Mijn 2 centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:12:
Welnu dames, gaan jullie er bij deze prijzen weer niet van uit dat er geen verzendkosten en importheffing betaalt moet worden?
En laten we nu alsjeblieft niet lullig gaan doen en lopen zeiken over een scheet en drie knikkers.
Bestel ze dan lekker zelf! Moet je is kijken wat je er dan voor betaalt!
Djeez...
Deze jongens zorgen dat we dik geld besparen op de aanschaf van zo'n ding, reken maar gewoon even na. En bovendien, een blauwe 4x20 kan je ook hier in NL kopen. Betaal je 97 euro, maar goed.
En als je dan zo'n arme puber bent, doe dan niet mee aan een actie waarvan je voor je besteld al de voorwaarden en prijzen kent, i.p.v. eerst mee te doen en vervolgens gaan lopen mekkeren! :r
NOFI, maar als je het wil pakken, doe het maar. Mijn 2 centen.
De verzendkosten komen er nog extra bij hoor ;) ;) ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan

Daar gaat het toch ook helemaal niet om.
In de regels staat gewoon dat er geen winst gemaakt mag worden op producten die verkocht worden bij een IA. En we hebben het niet over een "scheet en drie knikkers" als er per 100 LCD's 700 euro winst wordt gemaakt. Dan hebben we het niet meer over een klein bedrag.

Kijk ik vind het helemaal niet erg als de IA-starters er wat aan overhouden maar als ze daarom een IA starten (wat hier niet het geval is hoor, begrijp me niet verkeerd Lethal en supermadcow) dan is het gewoon niet goed. En dáár gaat het me hier om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

idd, volledig eens met Phreak.

Het is ook gewoon een principe kwestie dat er geen geld mag worden verdiend aan een IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op 16 November 2002 @ 13:17:
[...]
De verzendkosten komen er nog extra bij hoor ;) ;) ;)
Tuurlijk, van Lethal en Supermadcow naar jou, maar je denkt toch niet dat het geteleport wordt naar beide helden, of wel?
Phreak schreef op 16 November 2002 @ 13:17:

[...]

Daar gaat het toch ook helemaal niet om.
In de regels staat gewoon dat er geen winst gemaakt mag worden op producten die verkocht worden bij een IA. En we hebben het niet over een "scheet en drie knikkers" als er per 100 LCD's 700 euro winst wordt gemaakt. Dan hebben we het niet meer over een klein bedrag.
Kijk ik vind het helemaal niet erg als de IA-starters er wat aan overhouden maar als ze daarom een IA starten (wat hier niet het geval is hoor, begrijp me niet verkeerd Lethal en supermadcow) dan is het gewoon niet goed. En dáár gaat het me hier om.
Oftewel, we zijn het er over eens dat deze IA met zuivere bedoelingen is gestart, en het naar alle waarschijnlijkheid op dezelfde nette manier verder verloopt.
We zijn het er dus ook over eens dat die mensen die nu iets mee hebben besteld zwaar goedkoper uit zijn dan dat ze zelf besteld hadden.
Bovendien zeg je zelf dat JIJ er geen bezwaar tegen hebt dat de starters er wat aan over houden.
Goh, dan ben ik wel benieuwd waar je de grens dan legt en op welke manier je de gemiddelde IA controleert.
Maar anywayz, er wordt hier een quasi triomfantelijk gedaan over het feit dat er misschien wel een gat in de begroting is gevonden, en dat vind ik gewoon overbodig. Laat eerst onze helden alles netjes in een ie-meel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 12:51:
Die prijs moet naar beneden anders maak je 7 euro winst per LCD oftewel 100x7 - 700 euro winst! dan kan-mag niet!
Hoe kom je aan de 7 euro??
Prijs gaat naar beneden bij 100+ dus meer als 100
Hier is dus geen korting naar mijn weten omdat we op 100 zitten
Vergeet ook niet BTW, verzendkosten etc

Er zijn altijd wel mensen die over de prijs zeuren :z

Je moet blij zijn dat iemand het voor ons organiseert. Anders koop je het toch gewoon zelf ;)

Zal wel aan mij liggen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 16 November 2002 @ 13:32:
[...]

Hoe kom je aan de 7 euro??
Prijs gaat naar beneden bij 100+ dus meer als 100
Hier Is dus geen korting naar mijn weten omdat we op 100 zitten
Vergeet ook niet BTW, verzendkosten etc

Er zijn altijd wel mensen die over de prijs zeuren :z

Je moet blij zijn dat iemand het voor ons organiseer. Anders koop je het toch gewoon zel ;)

Zal wel aan mij liggen :)
gaat om princiepe´s

Als je nou 7 euro in totaal winst maakt ongeveer per LCD, (prijs is 19 dollar nogwat afgerond 20 euro) 100+ zit 100 ook bij hoor, dat is 100 of meer. Maar 7 euro per LCD (spreek ik alleen over de LPT 20x4 verzie), is zo´n 700 euro winst. Nou dit kan onder geen beding, en is veel te veel. Ik ben er vast en zeker van dat Lethal er ook geen probleem van zou maken, als hij de prijs af zou ronden naar 20 euro, zo houd hij toch nog een paar euro´s over aan het totaal.

Laten we hier achter even een punt zetten, totdat Lethal zelf in staat is te reageren. Hij heeft dit namelijk georganiceerd. En het is niet de bedoeling, dat hij dit al een aanval ziet op zijn goedbedoelde IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Indien ze idd E20,- worden wil ik er ook nog wel een. En ja ik weet dat de IA gesloten is. Maar als ik daarmee nou een hoop mensen blij maak door op 100+ te komen O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:36:
[...]
Laten we hier achter even een punt zetten, totdat Lethal zelf in staat is te reageren. Hij heeft dit namelijk georganiceerd. En het is niet de bedoeling, dat hij dit al een aanval ziet op zijn goedbedoelde IA.
Nou, dat zei ik dus net ook. Laten we afwachten tot Lethal _EN_ Super 'dupa' madcow DE ie-meel sturen of hier het uiteindelijke lijstje posten voor er wordt ge-emmerd (ja lekker, maar het is ook za).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:36:
[...]

gaat om princiepe´s

Als je nou 7 euro in totaal winst maakt ongeveer per LCD, (prijs is 19 dollar nogwat afgerond 20 euro) 100+ zit 100 ook bij hoor, dat is 100 of meer. Maar 7 euro per LCD (spreek ik alleen over de LPT 20x4 verzie), is zo´n 700 euro winst. Nou dit kan onder geen beding, en is veel te veel. Ik ben er vast en zeker van dat Lethal er ook geen probleem van zou maken, als hij de prijs af zou ronden naar 20 euro, zo houd hij toch nog een paar euro´s over aan het totaal.

Ik snap wel wat je bedoeld ;)

De btw en verzendkosten heb je er dan niet bijgerekend. Dan komt het echt wel hoger uit dan die 20 euro

Laten we het maar over ophouden
We zien het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de prijs onveranderd blijft mag die 7 euro van mij best met de verzendkosten verrekend worden... Alles wat dan overblijft is voor Lethal...
Prijs blijft dus voor ons hetzelfde... Lethal krijgt dan wel die extra korting.. scheelt ons weer verzendkosten... En ja: als ze echt 20 euro worden dan bestel ik er ook nog wel 1 bij...

Nu weten we zeker dat we de 100+ bereikt hebben:

515 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (PARALLEL) € 27,00
101 stuks

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Laatst online: 08-03-2021
als wij nou de prijs precies de prijs zouden maken die ze op crystalfontz neerzetten dan maken wij alleen maar verlies. Dan moeten wij nog eens v00r jullie gaan betalen voor de btw enzo er gaat misschien nog wel wat vanaf maar dat moeten we dan nog maar ff bekijken hoeveel dat word.

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supermadcow schreef op 16 november 2002 @ 13:56:
als wij nou de prijs precies de prijs zouden maken die ze op crystalfontz neerzetten dan maken wij alleen maar verlies. Dan moeten wij nog eens v00r jullie gaan betalen voor de btw enzo er gaat misschien nog wel wat vanaf maar dat moeten we dan nog maar ff bekijken hoeveel dat word.
Dat snap ik.. maar zakt de prijs nou nog omdat we de 100+ gehaald hebben? Alles wat er evt. aan extra kosten betaald moet worden zullen we toch wel bij moeten betalen.. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie dat doen ;) Als iedereen betaald heeft gaat de bestelling geplaast worden... Jullie rekenen na ontvangst van de LCD's de extra kosten uit.. wij maken dat weer over en dan wordt alles verstuurd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supermadcow schreef op 16 november 2002 @ 13:56:
Mag wel zo zijn, maar jullie kosten zullen nooit ik herhaal _NOOIT_ over de 700 euro zijn, en zo te zien maken jullie ruim 700euro extra winst in cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzendkosten zullen hoog zijn, maar over zoveel man verdeeld is dat geen ramp. Waar ik wel van schrok, zijn de invoerrechten :( Dan is een 5de deel belasting waanzinnig veel. F*ck de staat, vuile geldzuigers zijn het. :r Hier kan ik me zo kwaad om maken...

Maar de moraal van het verhaal is dat de prijzen redelijk zijn. Ik kom voor het grafische display ongeveer op 25 euro uit (50+ CF prijs, incl verzendkosten van US naar NL en van topicstarter naar m'n huis, incl invoerrechten). Maar zodra het meer of minder is, moeten wel de werkelijke kosten gerekend worden, omdat er anders 2 mensen heel snel arm of rijk kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:23:
[...]

Mag wel zo zijn, maar jullie kosten zullen nooit ik herhaal _NOOIT_ over de 700 euro zijn, en zo te zien maken jullie ruim 700euro extra winst in cash
Jongen, je kan nu wel ff ophouden te blaten zonder met argumenten of bronnen te komen, waar je dit op baseert.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2002 14:36 . Reden: waar op = waarop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Misschien wel handig om "gesloten" in de topic titel toe te voegen :)
Dan weet iedereen dat deze gesloten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:23:
[...]

Als je het zo goed weet, dan regel je het de volgende keer toch lekker zelf. Heb mezelf ook ff een LCDtje besteld en zal mij aan m'n reet roesten wat/of er aan verdiend word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:36
pjlgt schreef op 16 November 2002 @ 14:58:
[...]

Als je het zo goed weet, dan regel je het de volgende keer toch lekker zelf. Heb mezelf ook ff een LCDtje besteld en zal mij aan m'n reet roesten wat/of er aan verdiend word.
Mja, voor al het werk wat er voor nodig is vind ik dat er best wel wat aan verdiend mag worden, echter dit moet niet de spuigaten uitlopen. Daar ben ik het mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ff van onderwerp te veranderen, heb zojuist bericht terug gekregen van m'n tester dat de eerste test progje voor de KS0108 werkt :)

Nu de wat geavanceerdere functies aanpassen en testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Mensen.. ben ik even naar open dag hogeschool rotterdam, is gelijk de bom los gebarste in het topic ;)

Even een quote van de vorige actie waar ik 150 lcds (totaal ) besteld had :

Verzend kosten 115 EURO
Invoerrechten 695 EURO

dat is totaal 810 euro voor 150 lcds
Klein rekensommetje : 5.4 EURO per lcd.

Bij de ene zit dus nu 4 euro op bij de andere 7. Ik hoop gewoon zo ongeveer uit te komen.

Liever dus geen gezeur meer over die prijs want dat gaat echt geen 100000 euros winst worden. En als Supermadcow en ik hier 50 euro uitslepen voor het inpakken van 300 lcds vind ik dat eigenlijk nog wel redelijk... (niet dat we op winst zijn gesteld natuurlijk want zo goedkoop mogelijk moet het zijn natuurlijk, Dat snappen wij ook phreak.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 11-09 15:13
achja ik heb twee keer verzend kosten neergezet dan zijn mijn koste ineens verrekend :D

drink er alle twee een biertje van dan is het ook weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Maakt me geen reet uit hoeveel geld jullie eruit halen, ik krijg een gaaf blauw LCD'tje 4*20 en grafisch blauw lekker klein!

Dus! :) En ik betaal niet teveel dus, waar zit 't probleem ik heb aan mijn eigen actie ook 15,- over gehouden! dus da's voor de moeite!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 13:43:
[...]
Nu weten we zeker dat we de 100+ bereikt hebben:

515 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (PARALLEL) € 27,00
101 stuks

})
Als je ervan uitgaat dat ook echt alle bestellers betalen dan klopt het, maar er hoeven maar 2 mensen niet te betalen en weg is je korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Scarp schreef op 16 November 2002 @ 16:10:
[...]

Als je ervan uitgaat dat ook echt alle bestellers betalen dan klopt het, maar er hoeven maar 2 mensen niet te betalen en weg is je korting.
Er zijn altijd nog mensen die naderhand bestellen.... (waar ik ze dus aan kwijt kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Lethal schreef op 16 november 2002 @ 16:12:
[...]
Er zijn altijd nog mensen die naderhand bestellen.... (waar ik ze dus aan kwijt kan)
Dat is waar. Deed je bij de vorige IA ook... er waren nog wat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon de mail afwachten voordat iedereen gaat speculeren over hoe en wat en "verdiend"wordt.
dan weten we het precies
je bent nog altijd goedkoper uit dan wanneer je het in de winkel haalt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2002 16:37 . Reden: typen is moeilijk :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Voor zover als ik weet kan je hier niet eenz wit/blauwe lcd's kopen.

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 04-09 15:10
ik wacht de mail wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Kanarie
  • Laatst online: 12-07-2023
Voor zover als ik weet kan je hier niet eenz wit/blauwe lcd's kopen.
Voor zover ik weet zijn er altijd mensen die nooit eens een topic lezen!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Laatst online: 08:02

Youk

Volvo For Life

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 16:31:
gewoon de mail afwachten voordat iedereen gaat speculeren over hoe en wat en "verdiend"wordt.
dan weten we het precies
je bent nog altijd goedkoper uit dan wanneer je het in de winkel haalt.
Welke uitleg gaan we eigenlijk allemaal krijgen in die mail? Is dat enkel het rekeningnummer naar waar we het moeten overschrijven of is daar ook per persoon al een omgerekend te betalen bedrag met eventuele kortingen?

Ik moet namelijk mijn geld eerst naar iemand anders overschrijven en deze persoon gaat het dan overschrijven op de rekening van de IA. 'k ben Belg en aangezien deze tussenpersoon zowel een Belgische als Nederlandse rekening heeft kan ik op deze manier de vrij dure internationale kosten uitsparen. Gevolg hiervan is wel dat het ietsjes langer zal duren.

Dus als het te betalen bedrag gewoon dat vanop Laupro blijft, dan kan ik dat geld al overmaken naar die tussenpersoon, zo kan ik toch weer wat tijd winnen, want ik zou niet graag uit de boot vallen omdat mijn geld niet op tijd aankwam.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Kan er hier in dit topic misschien gepost worden wanneer het mailtje verstuurd is en vanaf welk email adres? Dan weet ik wanneer ik bij m'n bulkmail van hotmail moet kijken :+
G4E-PARAD0X schreef op 16 November 2002 @ 12:53:
jupz Compleet meej eens eennnuh nogmaals TNX Zork ZoRK (:+ ) (ik kom net om 10:00 uur wel reggen op laupro)

Zonder De man Zork ZoRK (:+ ) _/-\o_
had ik nu zonder een lcd Gezeten :D
Hoezo, je hebt je lcd toch nog niet ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Mail komt er binnenkort aan, want het rekeningnummer wil nog niet echt lukken...

Kwas er niet op voorbereid dat de actie binnen een week weer ging sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, is de actie al gesloten ik wilde nl. de usb versie bestellen (had een account aangemaakt genaamd Slingshot). Is dit nog mogelijk of niet? ALs er iemand is die zijn bestelling niet betaalt wil ik er wil voor in aanmerking komen , kom hem dan persoonlijk ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van sommigen al gehoord dat ze mail gekregen hebben ?
ik nog niet hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 15:07:
ik heb van sommigen al gehoord dat ze mail gekregen hebben ?
ik nog niet hmmz
Ik heb alleen ene paar belgen geemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
WTF, al gesloten
Op laupro stond eerst dat de actie zou duren tot 31-12, ik d8 ik heb nog wel effe tijd om men beslissing te maken wat te bestelen

Nu sluiten jullie het zo maar....

Ik EIS een heropening !!!

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mannen, ik heb me moeten anuleren om wat andere geld redenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27
Xenon schreef op 17 november 2002 @ 15:38:
WTF, al gesloten
Op laupro stond eerst dat de actie zou duren tot 31-12, ik d8 ik heb nog wel effe tijd om men beslissing te maken wat te bestelen

Nu sluiten jullie het zo maar....

Ik EIS een heropening !!!
Maybe is het tactisch om het topic bij te houden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
vraagje wanneer krijgen we mail dat we kunnen betalen?
en wanneer is de definitieve prijs bekend?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27
Sjek de reply boven je message :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Mail dat jullie kunnen betalen KOMT MENSEN,

De belgen hebben al mail gehad, aangezien die eerst via tussenpersoon gaan.

Mail komt als : supermadcow rekening heeft geopend, en nadat ik zin heb :P 150 mails sturen is niet niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op 17 november 2002 @ 18:14:
Mail dat jullie kunnen betalen KOMT MENSEN,

De belgen hebben al mail gehad, aangezien die eerst via tussenpersoon gaan.

Mail komt als : supermadcow rekening heeft geopend, en nadat ik zin heb :P 150 mails sturen is niet niks :)
als het goed is heeft laupro zoiets dat je meteen alle adressen los kunt kopieren 1 x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de Laupro mailfunctie, die werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgen al mail gehad ?
ik ben belg en heb nog geen mail gehad
ik ben deze : http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=2217&a=b&ia_id=156

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piston
  • Laatst online: 06-02 06:30
jazeker althans ik toch. :P

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm weird waarom heb ik dan geen mail gehad ?
ik heb toch alles juist en op tijd ingevuld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Heb je ook de optie Zuiderbuur uit belgie aangevinkt?

Zoniet.. dan is dat het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh ja ik heb dat aangevinkt kijk maar :
http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=2217&a=b&ia_id=156

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Ik pis weer naast de pot.
Het is zeker niet meer mogelijk nog een blauwe 4x20 parallel te bestellen?

Groeten van Jeff(yoma)
jvdn@raketnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen mail ontvangen en ben eeen tijde weg geweest en om nou al die 16 threads te lezen geen zin in eigenlijk.

Zou iemand moi kunnen zeggen of dr al mails + de vaste kosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
volgens al vier mense die nog wat willen bestellen toch best lullig maarja das zal je toch blijve houde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev
  • Laatst online: 16-08 16:42

BreKev

a.k.a. BreKev

met zo'n succes komt er binnenkort vast wel weer eentje :P

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethal is er iets mis gelopen met de belgen te mailen ofzo want ik heb nog steeds geen mail :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Laatst online: 08:02

Youk

Volvo For Life

ik heb het mailtje wel al ontvangen (ook Belg dus), en maar direct het geld overgemaakt

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 12:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

huh nou al afgelopen :?
um ik wou dus ook nog bestellen :(

en volgens laupro had ik tijd genoeg om eerst de hcc af te wachten :(
wanneer komt het vervolg ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calculon
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Komt er ook een apart rekeningnr voor de belgen (bv door de contactpersoon), dit om de vergoedingskosten te vermijden die ieder dan apart maakt. Zonee, kan iemand mij eens zeggen bij welke (ned) bank het rekeningnr is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik zou ni weten wat er dan mis is, ik heb geen mail ontvangen en heb 'ik ben zuiderbuur' aangeduid, alles leek me toch in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Rustig man, het komt heus wel goed... de topicstarters lezen je posts heus wel, jeezzz... voel je je achtergesteld ofzo? De meesten hebben nog niet eens een mailtje gehad en hebben toch ook geduld zat, dat er een foutje ofzo is gemaakt is nu wel duidelijk denk ik.

Relax en je krijgt je mailtje heus wel, anders stuur je er zelf 1 en wacht je ff af.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piston
  • Laatst online: 06-02 06:30
Calculon schreef op 17 November 2002 @ 22:23:
Komt er ook een apart rekeningnr voor de belgen (bv door de contactpersoon), dit om de vergoedingskosten te vermijden die ieder dan apart maakt. Zonee, kan iemand mij eens zeggen bij welke (ned) bank het rekeningnr is? :)
In de mail die ik (belg) ontvangen heb staat volgens mij toch een belgisch rekening-nr.
Ik zou zeggen ik plaats het hier effe, maar ik weet niet of dat in dank zou worden afgenomen :? (anders hadden lethal en supermadcow dat zelf wel gedaan denk ik...)

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Beste B-Minus, er waren 2 mailtjes niet aangekomen:

tommy@vaag.be
Pim@eurostardiamond.com

Misschien is dat er een van jouw?

Kzie et al, tommy@vaag.be , geef even je echte email op of stuur even een mailtje naar bakkerNOSPAMlucas@hotmail.com (supermadcow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Lethal schreef op 16 November 2002 @ 15:56:
Mensen.. ben ik even naar open dag hogeschool rotterdam, is gelijk de bom los gebarste in het topic ;)
Lethal en Supermadcow: Ik ben niet bang dat jullie me oplichten ofzo hoor! Daar lig ik echt niet wakker van, want tot nu toe is dit een harstikke goeie }:O IA. Als jullie op deze IA 50 pleuro's overhouden, dan is dat gewoon voor jullie moeite. Maar het is van de andere kant ook goed dat er een mod als Phreak voor ons 'simpele GoT-ers' over het geld waakt ;) Succes Mannu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

Lethal schreef op 16 November 2002 @ 15:56:
offtopic:
Welke studie? (ik was er nl. ook... Werktuigbouwkunde :Y)
edit:
Die lopende band was wel geinig, alleen jammer dat hij constant vast liep bij de splitsing en het punt waar de band begon/eindigde (1.5 meter van de splitsing vandaan) en dat de robotjes niet werkten.
De lasrobot stond alleen maar wat te bewegen.. jammer dat hij nog niet kon lassen :/

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Laatst online: 08-03-2021
Lethal: Daar was ik ook ;) bij die leuke lopendeband :P werkte alleen niet helemaal lekker...

En die lasrobot, was wel grappig

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey lethal, mijn echte mail is tommy4ever@skynet.be
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Ik begrijp dat iedereen die meedoet aan de actie inmiddels een e-mail heeft gehad, ik heb echter nog niets mogen ontvangen tot op heden.
Ik sta op Laupro ook ingeschreven als D3ton4tor, doe ik nog wel mee nu :?

Lethal ik kan toch nog tot volgende week betalen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
D3ton4tor schreef op 18 November 2002 @ 13:00:
Ik begrijp dat iedereen die meedoet aan de actie inmiddels een e-mail heeft gehad, ik heb echter nog niets mogen ontvangen tot op heden.
Ik sta op Laupro ook ingeschreven als D3ton4tor, doe ik nog wel mee nu :?
niet iedereen, alleen de Belgen 8)7
Lethal ik kan toch nog tot volgende week betalen ???
je hebt 2 weken om te betalen (moelijk om even op Laupro te kijken hè |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
dj_tsunami schreef op 18 november 2002 @ 13:07:
[...]

[...]

Vanaf welk moment gaan de 2 weken in? Vanaf het moment dat de mail ontvangen is, of vanaf het sluiten van de IA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
zork schreef op 18 November 2002 @ 15:09:
[...]

Vanaf welk moment gaan de 2 weken in? Vanaf het moment dat de mail ontvangen is, of vanaf het sluiten van de IA?
ik denk vanaf dat we de mail hebben, aangezien we dan pas kunnen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hm heb nog geen mail gehad hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 10:26
Ook dat staat op laupro maar jullie lezen echt niet he. En die mail die MOET NOG KOMEN

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calculon
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
piston schreef op 17 november 2002 @ 23:34:
[...]

In de mail die ik (belg) ontvangen heb staat volgens mij toch een belgisch rekening-nr.
Ik zou zeggen ik plaats het hier effe, maar ik weet niet of dat in dank zou worden afgenomen :? (anders hadden lethal en supermadcow dat zelf wel gedaan denk ik...)
Okee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schiet dan ook es op met dat rekeningnr aanmaken :/, ik moet in de kerstvakantie wel wat te knutselen hebben!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:32:
Schiet dan ook es op met dat rekeningnr aanmaken :/, ik moet in de kerstvakantie wel wat te knutselen hebben!!!! :D
Ik zou er niet te hard op rekenen dat dat gaat lukken... 2 weken betaaltermijn, dan nog een week of 2 verzenden, dan houdt de douane het pakje nog een week vast , weekje verwerking door supermadcow en Lethal, dus ik zou op begin/half januari rekenen (ja ik heb ervaring met IA's :))

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Demoniac schreef op 18 November 2002 @ 16:48:
[...]
Ik zou er niet te hard op rekenen dat dat gaat lukken... 2 weken betaaltermijn, dan nog een week of 2 verzenden, dan houdt de douane het pakje nog een week vast , weekje verwerking door supermadcow en Lethal, dus ik zou op begin/half januari rekenen (ja ik heb ervaring met IA's :))
uhm.. meer:

• 2 weken betaaltermijn.
• 4-6 weken levertijd nadat het geld is overgemaakt (levertijd voor grote bestellingen).
• 1 week douane (volgens jou dan, zal best kunnen).
• 1-2 weken LCD's controleren en inpakken en verzenden (incl verzendtijd).

Dus dat kan nog wel ff duren :z

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 14:36
Tentacle1 schreef op 18 November 2002 @ 17:09:
[...]
uhm.. meer:

• 2 weken betaaltermijn.
• 4-6 weken levertijd nadat het geld is overgemaakt (levertijd voor grote bestellingen).

Ik wilde net zeggen, jouw lijstje klopt meer. Dus reken maar rond 20 januari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
1-2 weken lcds controleren :P

Als ik ze allemaal moet testen, oei! dat duurt wel iets langer dan 2 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Lethal schreef op 18 november 2002 @ 17:58:
1-2 weken lcds controleren :P

Als ik ze allemaal moet testen, oei! dat duurt wel iets langer dan 2 weken ;)
Controleren in de zin van:
• Zijn ze er allemaal
• Zijn er zichtbaar beschadigde LCD's
• Zijn ze stevig gebouwd? >:)

In die trand ;).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wtf, nog steeds geen mail, zelfs niet op mijn echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmm voor eind januari hoeven we waarschijnlijk geen LCD's te verwachten. Stel ik me daarop in. Lethal & Supermadcow, succes met de afhandeling.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Quintus schreef op 18 November 2002 @ 19:24:
Hmm voor eind januari hoeven we waarschijnlijk geen LCD's te verwachten. Stel ik me daarop in. Lethal & Supermadcow, succes met de afhandeling.
:O :Z ik ga in mijn winterslaap, maak me maar wakker als die LCD's er zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tentacle1 schreef op 18 november 2002 @ 17:09:
[...]
uhm.. meer:

• 2 weken betaaltermijn.

Dit was ook nog een vrij positieve inschatting... en ja de douane die kan een IA aardig ophouden, zeker als het een wat groter pakket is... :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

dj_tsunami schreef op 18 November 2002 @ 13:07:
[...]

[...]

Okee, over die belgen heb ik heen gekeken (het bericht dan) ;)

Maar vanochtend stond er helemaal niets meer over de LCD inkoopactie op laupro z'n site hoor.
Sorry als ik stomme vragen stel, maar als ik andere posts lees zie ik dat er wel meer onduidelijkheid heerst. NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
D3ton4tor schreef op 18 November 2002 @ 21:16:
[...]

Maar vanochtend stond er helemaal niets meer over de LCD inkoopactie op laupro z'n site hoor.
Sorry als ik stomme vragen stel, maar als ik andere posts lees zie ik dat er wel meer onduidelijkheid heerst. NOFI
moet je maar eens bij de gesloten inkoop acties kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
martijnf schreef op 19 november 2002 @ 00:25:
[...]

Hij staat niet bij gesloten maar bij de aflopende acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ik ben even uit mijn winterslaap gekomen om dit topic te checken en wat dingen te posten ;)
D3ton4tor schreef op 18 november 2002 @ 21:16:
[...]

martijnf schreef op 19 November 2002 @ 00:25:
[...]

mlevd schreef op 19 november 2002 @ 09:30:
[...]

Hij staat niet bij gesloten maar bij de aflopende acties.
doh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Krijgen we nog mail om te kunnen betalen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.