Na op een vorrig topic (over "wat de mooiste windows waren) een site te hebben gevonden met een plaatje van een mooie leeuwenkop, dacht ik bij mij zelf die moet uit de zijkant van mijn kast en gaan dienen als window.
Toevallig wist ik dat een vriend van mij bij een staal-bedrijf in Woerden werkte en ze daar een laser-apparaat hadden staan. En aan hem gevraagd of het mogelijk was om iets te kunnen laten laseren. Dit kon alleen als het plaatje al in autocad was getekend.

(Links het orgineel en rechts de AutoCad versie)
Een ex-collega van de C1000 waar ik hedendaags werk, was er goed met AutoCad kon ik mij herinneren. Deze meteen een mailtje sturen of hij mijn plaatje in autocad kon natekenen. Zo gezegt zo gedaan, kreeg hem diezelfde avond meteen terug in mijn mail box.
Toen aan die jongen meegegeven die het voor mijn zou laseren.
En zie hier het resultaat met een blauwe CCFL erin!
CCFL wordt geschakeld via een wip-schakelaartje achter op mijn pc.

wel netjes toch?
Toevallig wist ik dat een vriend van mij bij een staal-bedrijf in Woerden werkte en ze daar een laser-apparaat hadden staan. En aan hem gevraagd of het mogelijk was om iets te kunnen laten laseren. Dit kon alleen als het plaatje al in autocad was getekend.

(Links het orgineel en rechts de AutoCad versie)
Een ex-collega van de C1000 waar ik hedendaags werk, was er goed met AutoCad kon ik mij herinneren. Deze meteen een mailtje sturen of hij mijn plaatje in autocad kon natekenen. Zo gezegt zo gedaan, kreeg hem diezelfde avond meteen terug in mijn mail box.
Toen aan die jongen meegegeven die het voor mijn zou laseren.
En zie hier het resultaat met een blauwe CCFL erin!
CCFL wordt geschakeld via een wip-schakelaartje achter op mijn pc.

wel netjes toch?