Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Lion-head window + ccfl

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na op een vorrig topic (over "wat de mooiste windows waren) een site te hebben gevonden met een plaatje van een mooie leeuwenkop, dacht ik bij mij zelf die moet uit de zijkant van mijn kast en gaan dienen als window.

Toevallig wist ik dat een vriend van mij bij een staal-bedrijf in Woerden werkte en ze daar een laser-apparaat hadden staan. En aan hem gevraagd of het mogelijk was om iets te kunnen laten laseren. Dit kon alleen als het plaatje al in autocad was getekend.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/remco-leeuwenkop.jpg
(Links het orgineel en rechts de AutoCad versie)

Een ex-collega van de C1000 waar ik hedendaags werk, was er goed met AutoCad kon ik mij herinneren. Deze meteen een mailtje sturen of hij mijn plaatje in autocad kon natekenen. Zo gezegt zo gedaan, kreeg hem diezelfde avond meteen terug in mijn mail box.

Toen aan die jongen meegegeven die het voor mijn zou laseren.
En zie hier het resultaat met een blauwe CCFL erin!
CCFL wordt geschakeld via een wip-schakelaartje achter op mijn pc.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/Window-light.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/Window-light-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/Window-light-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/window-dark-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~giesbers/remco/window/window-dark.jpg

wel netjes toch?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Strak, maar ja wat wil je met een laser :)

iStockphoto

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
ik heb Black & White vrij competitief gespeeld (mn clan staat na 3 maanden verwaarlozing nog steeds op #8) en ik heb gezien hoe Lionhead zijn reet afveegde met de community.

Een hele vette mod, maar die gasten verdienen niet zo'n ode!

Verwijderd

Waaaah! Heeft je verder nog iets gekost? Dit is normaal niet echt te betalen lijkt me. Maar het ziet er wel erg stoer uit ja!

• PilatuS
  • Niet online
Dat ziet er heel erg mooi uit :) Maar waarom heb je em niet wat groter gemaakt ?

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal vriende-diensten! :) (of je het wilt geloven, of niet!) :)

• Max Groove
hey, als je die kast nou eens mooi blauw/beige spuit met hetzelfde thema, dan heb je echt een hele vette PC... gewoon een ideetje

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 14:04
Jah strak maar het lijkt ofdat hij niet zo goed tot zijn recht komt met de ccfl maar jah dat kan ook gewoon aan de fotos liggen

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

zeer mooi!

ben je niet bang dat je na een stoot tegen die uitsteeksels een kromgebogen stuk logo hebt?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 07 november 2002 @ 17:33:
Dat ziet er heel erg mooi uit :) Maar waarom heb je em niet wat groter gemaakt ?
Vanwege dat er problemen met de laser-kop zouden kunnen komen door het diepte verschil met het hadnvat en de luchtgaatjes.
De laserkop zou geen plaat meer zien bij de luchtgaatjes en zou naar beneden komen, om zo een deuk in mijn zijkant te slaan. Precies hetzelfde zou gebeuren met mijn handvat!! Omdat daar het plaat iets dieper ligt, snapje. Als je goed kijkt is hij ook daartussen gehouden (handvat en luchgaatjes)

en met deuken wordt hij er niet mooier op! :)

Verwijderd

Topicstarter
Quakemaster schreef op 07 november 2002 @ 17:35:
Jah strak maar het lijkt ofdat hij niet zo goed tot zijn recht komt met de ccfl maar jah dat kan ook gewoon aan de fotos liggen
Zit plexiglas achter dus dat zal wel meevallen..... Alleen het vervoer was even voorzichtig.

het gedeelte wat eruit is gelasert heb ik ook nog.. dat wordt zwart-gespoten en op de andere kant geplakt

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

apart ontwerp, maar het is natuurlijk ook lastig om een leeuwenkop te maken, maar toch best wel 1337

• Max Groove
_ferry_ schreef op 07 november 2002 @ 17:40:
apart ontwerp, maar het is natuurlijk ook lastig om een leeuwenkop te maken, maar toch best wel 1337
Lionhead,... leeuwenkop |:(

Lionhead is een gamesproducer en dit is hun logo........ ¬_¬

Verwijderd

Topicstarter
Max Groove schreef op 07 November 2002 @ 17:43:
[...]

Lionhead,... leeuwenkop |:(

Lionhead is een gamesproducer en dit is hun logo........ ¬_¬
Vind ik nou niet echt belangrijk! :)
Als het er maar relex uitziet! :)

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

mooi laserwerk >:)

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
heel mooi werk doe het niet na zo 123

Verwijderd

Strak

Verwijderd

nice..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
nice, en nog origineel ook :)
leuk gedaan, een kleurtje zou het helemaal afmaken

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
He, ik heb ook een Lionhead, alleen anders en gedremeld!!!
Zeer binnenkort te zien :*)

Verwijderd

Ziet er erg mooi uit... :9

Verwijderd

ik ben nu bezig met die snake1, maar het word waarschijnlijk nooit zo mooi als deze :(
maar toch, ik doe het oldskool he ;)

• Criminelis
  • Laatst online: 25-11 09:26
Jah.... zeer nice :9~

Verwijderd

Kwoel lezer werk.... :+

• Lautie
  • Laatst online: 22-10-2023
Gaaf man :9~ :9~ .

Vader van Tobias en Ylana \o/

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
not bad, not bad at all... maar de volgende case dremelen, ok? >:)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Topicstarter
met de dremel gaan we ook nog wel dingen doen! :) Heb er 1 in mijn kerstpakket van het bedrijf waar ik af en toe wat bij klus besteld! ;)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Leuk plaatje,
je ziet er alleen gene ruk van als het donker is en je CCFL staat aan..

Ik denk dat je je CCFL op een andere plaats moet doen...

Verwijderd

Zo dat ziet er pas even lekker uit...
Damn straks bij me case maar ook zoiets regelen :D :P

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 08 november 2002 @ 11:56:
Leuk plaatje,
je ziet er alleen gene ruk van als het donker is en je CCFL staat aan..

Ik denk dat je je CCFL op een andere plaats moet doen...
Ligt denk ik meer aan de foto's, je moet er natuurlijk rekening mee houden met de lichtgevoeligheid van de camera (sony dcs75). Het probleem eigenlijk is Dat als je hem b.v. op de bodem zou doen dat mijn videokaart een boel ligt naar boven zal tegenhouden. De CCFL hant nu zeg maar aan de horizontale stijl die zeg maar het gedeelte waar het moederbord zit en de voeding etc begint! Weet eigenlijk niet echt waar ik hem anders moet hangen? En waar ik dan netjes dat voorschakel-printje moet laten, en de spannings kabeltjes netjes moet wegwerken.

Verwijderd

Vriendendienstje dus... En hoe heten zij? :P

Inderdaad wel erg mooi.

• Robert Pape
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 19:35
Ej Remco!
Je hebt idd niets teveel gezegd... strak logootje hoor. Ik geef je binnenkort wel even mijn zijplaat mee en een flop met een .acd file-tje.. :p

Verwijderd

Topicstarter
pape!!! :)

Jah relex he?.. thanks man!
Nou nog ergens iemand vinden met een spuiterij! :)
Mischien kan ik een nicht van mij nog aanspreken, die is paintbrusher geweest! (hobby) kon het super goed!

Verwijderd

wat heeft dit geintje je gekost, ben erg benieuwd.
spuiten kun je toch wel zelf man, beetje "eigengevoel" moet een mod toch wel hebben denk ik zo....
maar het ziet er eeeeerg strak uit :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2002 00:15 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
hehehe... vriendendienst! :) Had ik al eerder vermeld! :)
en nog niet spuiten, case koste me 130 euro! :P
Wist ook niet van te voren hoe ik hem terug kreeg.... als het lelijk zou worden zou er alleen een vierkant window uithalen. Dus toen hij zei dat je case-plaat verneukt was stond het zweet wel even in me handen! :) Dus op spuiten moet ik mezelf ook nog even psygisch voorbereiden! :)

Verwijderd

Tering gaaaaaaf :9~ wilde deze leeuw ook in mn kast maken. maar heb geen laser tot mn beschikking :'( en met een dremel wordt dat natuurlijk nooit zo mooi

Verwijderd

Topicstarter
Kweet niet hoe het eruit zou komen te zien met een dremel...
Denk dat de zeg maar uistekende delen wel minder worden etc.. en b.v. de snuit van dat die leeuw is redelijk priegelwerk met een dremel denk ik.. kan op verbuigingen zijn groter.

Verwijderd

Heel netjes uit je kast gehaald en een leuk plaatje ook :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 18:54:
Kweet niet hoe het eruit zou komen te zien met een dremel...
Denk dat de zeg maar uistekende delen wel minder worden etc.. en b.v. de snuit van dat die leeuw is redelijk priegelwerk met een dremel denk ik.. kan op verbuigingen zijn groter.
met een dremel kun je wel een effect in de buurt krijgen, maar wel veeeeeel grotere kans dat er iets mis gaat, dremel is gewoon wat onzorgvuldiger, laseren is echt het mooist blijkt maar weer :9

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 01:16:
[...]

met een dremel kun je wel een effect in de buurt krijgen, maar wel veeeeeel grotere kans dat er iets mis gaat, dremel is gewoon wat onzorgvuldiger, laseren is echt het mooist blijkt maar weer :9
Met dremel is dit echt mogelijk, neem de tijd het resultaat kan praktisch het zelfde zijn en is zeker goedkoper! :*)
Neem de tijd meer niet!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
goedkoper?... voor mij was het gratiz! :)
En kost ook geen moeite (ookal is dat mischien wel het minst leuke), maar het resultaat haalt dat weer op..
Pagina: 1