Toon posts:

wannab33

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie mijn mn specs kunnen hebbik een GF 4 Ti4200. Nu kwam ik op het idee om daar een 2 monitor op aan te sluiten (had nog een 15" staan) .. Ik kijk in het boekkie van GF offet mogelijk is en ja het is mogelijk bij mn kaart... Er staat als mijn kaart een TV-OUT heeft(wattie heeft) isset mogelijk een 2 output te maken... Op de tv isset al gelukt dan weettik hoe het werkt maar het kwartje wil niet vallen hoe 't werkt met 2 monitoren :) Ik heb in mn comp nog een S3 kaartje zitten, moettik daar dan de andere monitor op aansluiten(wat ik nu gedaan heb, maar hij springt niet aan) of hoe? Ik heb al gegoogled enzo maar ik vattem' gewoon niet :D

// edit

pff niet helemaal wakker, topictitel klopt niet, willen de modjes dit ff aanpassen naar hoe werkt dual monitor of zoiets, thxz en sorry :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 17:31 . Reden: moe ofzo ]

Verwijderd

oke...beetje meer Nederlands maakt het er wel een stukje makkelijker op...
Je kunt dus als tweede output je TV gebruiken (TV-out), maar daar kun je dus geen 2e monitor aan hangen. Daarvoor heb je een 2e VGA-out nodig.

En andere optie is dus een tweede videokaart installeren en daar je 15" monitor aan hangen. Moet wel je OS en beide grafische kaarten dit ondersteunen. XP ondersteund dit, W2k dacht ik ook.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:32

Super_ik

haklust!

zet in je bios je first video device op pci dan :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nog een xtra S3 kaartje inhangen (onboard dingetje) en ik kan evt. ook nog beschikken over een Voodoo 1(waarvan ik geen drivers voor XP kan vinden btw :? :D )

Hij detecteerd de monitor btw wél! Geeftie onbekend apparaat enzo ...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga toch maar eerst zelf nog even op zoek, hier is echt al wel veel over te vinden :)

Dit topic is gesloten.