Toon posts:

ogr/rc5...snap het ff niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik zag net in de hitparade allemaal geklets over ogr. maar.........we doen toch mee aan rc5??? ik heb mijn client in iedergeval zo staan dattie rc5 wel doet en de rest niet...kan iemand mij ff uitleggen hoe en wat?

Verwijderd

DPC doet aan meerdere D.net projecten mee. Het Rc5 en het OGR project. Voor beide projecten worden aparte stats bijgehouden.
Je gebruikt hetzelfde progie voor beide projecten, dit kun je instellen in de projectprio in de settings.

Verwijderd

Maar ons hoofddoel is inderdaad RC5 !

Verwijderd

Topicstarter
yep dat dacht ik al. ik hou het lekker bij rc5, anders schiet het al helemaaaaaaal niet meer op...op deze klerebak! (ik wil de loterij winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en dan een ECHT BAKBEEST KOPEN!!!)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 09:27 schreef onehelluvanoize het volgende:
yep dat dacht ik al. ik hou het lekker bij rc5, anders schiet het al helemaaaaaaal niet meer op...op deze klerebak! (ik wil de loterij winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en dan een ECHT BAKBEEST KOPEN!!!)[/quote]wat voor een heb je dan

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 08:25 schreef onehelluvanoize het volgende:
hoi
ik zag net in de hitparade allemaal geklets over ogr. maar.........we doen toch mee aan rc5??? ik heb mijn client in iedergeval zo staan dattie rc5 wel doet en de rest niet...kan iemand mij ff uitleggen hoe en wat?[/quote]DPC doet RC5, alleen is terwijl RC5 nog liep OGR vrijgegeven door Dnet, enkele individuen binnen DPC zijn toen overgestapt op OGR. Iets wat dus absoluut niet goed is :(

Verwijderd

Ter illustratie:

op 31 oktober 2000 heeft de DPC 55821 wu's OGR berekend, dit is 639.8 MNodes/sec, dit zouden 286.2 Mk/sec oftewel 92130 wu's RC5 geweest zijn :(

Verwijderd

Met 92130 workunits per dag meer voor RC5-64 halen we AT ongeveer 4 dagen eerder in.
Lekker belangrijk.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 12:33 schreef Sueno het volgende:
Met 92130 workunits per dag meer voor RC5-64 halen we AT ongeveer 4 dagen eerder in.
Lekker belangrijk.[/quote]Belangrijk !!!! Ja dat denk ik wel ja... waarom doen we anders mee?. Anders kunnen we ook nog wel Gamma Flux en Seti erbij gaan doen.

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
waarom aan ogr meedoen? omdat het daarbij voor de kleine zelfstandige nog mogelijk is om iets te bereiken in de daily stats... En als rc5-64 is afgelopen (en dat is het op eeen willekeurig moment tussen 0 en 3 jaar vanaf nu), schakelt de gehele distributed-machine toch over op ogr.

En da's dan pech hebben voor alle ogr-haters die ogr=0 in hun ini's hebben staan; die kunnen dan allemaal aangepast gaan worden (en d'r zijn d'r een hoop die dat hebben, het wordt zelfs aangeraden in de DPC-howto!)

(zou dat misschien aangepast kunnen worden? dus RC5,OGR,DES=0,CSC=0 ipv. RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 )

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 12:33 schreef Sueno het volgende:
Lekker belangrijk.[/quote]Zegt de overloper ;)
Ben je inmiddels al weer wat minder druk met werken Robert?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 13:41 schreef Dijkhuis het volgende:
waarom aan ogr meedoen? omdat het daarbij voor de kleine zelfstandige nog mogelijk is om iets te bereiken in de daily stats... En als rc5-64 is afgelopen (en dat is het op eeen willekeurig moment tussen 0 en 3 jaar vanaf nu), schakelt de gehele distributed-machine toch over op ogr.

En da's dan pech hebben voor alle ogr-haters die ogr=0 in hun ini's hebben staan; die kunnen dan allemaal aangepast gaan worden (en d'r zijn d'r een hoop die dat hebben, het wordt zelfs aangeraden in de DPC-howto!)[/quote]Ik ben ZEKER geen OGR hater maar ik maak graag eerst RC5 af (met zo veel mogelijk mensen). Is rc5 afgelopen dan gaat de groep wel verder met wat dan actueel is, DAN pas.

Maar zoals gezegt ik ben geen OGR hater hoor :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 14:07 schreef DSmarty het volgende:
Zegt de overloper ;)
Ben je inmiddels al weer wat minder druk met werken Robert?[/quote]Mwah, nog 3 dagen en dan ben ik een paar weken vrij... daarna ga ik weer een paar maanden lang lekkel zo'n 80-90 uur per week werken :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 11:19 schreef DSmarty het volgende:
DPC doet RC5, alleen is terwijl RC5 nog liep OGR vrijgegeven door Dnet, enkele individuen binnen DPC zijn toen overgestapt op OGR. Iets wat dus absoluut niet goed is :([/quote]Raar dat je DSmarty perproxy ook OGR ondersteund als je erop tegen bent :)
Pagina: 1