Ik heb hier een SUPER WOOFER van Vivanco aan me pc hangen. En telkens als ik een lamp aan/uit doe, die ook op die groep zit hoor ik een harde Tik! Het is best wel irriant!
Ohja, en nog iets, hij is niet geaard!
Ja, dat heb ik ook, je moet hem denk ik wel gaan aardenVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:09:
Ik heb hier een SUPER WOOFER van Vivanco aan me pc hangen. En telkens als ik een lamp aan/uit doe, die ook op die groep zit hoor ik een harde Tik! Het is best wel irriant!Ohja, en nog iets, hij is niet geaard!
dat zou moeten helpen, tenminste bij mij wel dus...
suc6
Verwijderd
dit tik komt door een verandering van de voltages, een galvanische scheiding of aardig kan het oplossen.
Move OH -> AV
Volgens mij komt dat door de spanningsval, heb dat probleem ook gehad bij m'n cheape creative boxen
Volgens mij komt dat door de spanningsval, heb dat probleem ook gehad bij m'n cheape creative boxen
Even zoeken. Boxen die een storend geluidje geven tijdens het aan/uitdoen van verlichting zijn al vaker langsgeweest.
Komt omdat je schakelaar "vonken trekt" en dus een hoop storende signalen op het lichtnet zet. Dit hoor je dan via je speaker. Bij sommige tv's kan je het ook in het beeld zien.
Oplossingen zijn een betere schakelaar, niet meer schakelen, netfilter bij je speaker gebruiken.
Rest kan je vinden in de search
Komt omdat je schakelaar "vonken trekt" en dus een hoop storende signalen op het lichtnet zet. Dit hoor je dan via je speaker. Bij sommige tv's kan je het ook in het beeld zien.
Oplossingen zijn een betere schakelaar, niet meer schakelen, netfilter bij je speaker gebruiken.
Rest kan je vinden in de search
Dit topic is gesloten.
![]()