Toon posts:

Bedrijfsnetwerk scannen van binnen uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als medewerker van Vodafone zit ik op mn werkplek op een bedrijfsnetwerk. De mogelijkheid tot toegang tot het internet is echter zeer beperkt. Je krijgt 'van hogerhand' internetrechten of niet. Nu wil ik natuurlijk wel graag het i-net op. Eerst was er een manier bekend: door bij de proxy-settings onder Socks poort 1080 in te vullen.
Nu is deze poort echter sinds kort geblokkeerd!
Weet iemand hoe ik de openstaande poorten kan scannen?
Is daar een of ander progje voor?

Verwijderd

sniffer ? zou ik denken,

Maaruh vind je dit niet een beetje illegaal O-)

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
tja als je baas niet wilt dat je internet in ZIJN tijd moet je het niet doen simpel

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
eehmm..

Je kan ontslagen worden als je dat teveel doet, aan de bak komen word dan moeilijk, vooral als je moet melden waarom je bij je vorige werkgever ben weg gegaan. (jah, zat te hele dag te internetten 8-))

Verwijderd

Topicstarter
Nou, als klantenservice medewerker vind ik het toch vrij onschuldig om 's nachts af en toe Tweakers te willen lezen?
Het is dan wel illegaal, zolang je zelf weet dat je het juiste doet, is er niks aan de hand. Vind IK dan...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

Predator

Suffers from split brain

Het omzeilen van beveiliging in welke vorm dan ook werken we niet aan mee. Ook niet wanneer het in een bepaald specifiek geval te rechtvaardigen is, de informatie die in het topic voorbij komt kan namelijk ook door kwaadwillende misbruikt worden.

Overigens kan ik dit (andere dingen dan schoolwerk willen doen op school) niet echt een legitieme rechtvaardiging noemen. De maatregelen vanuit de school zullen niet voor niets getroffen zijn, en ik gok dat MSN, IRC, kazaa niet onder het primaire doel van een schoolcomputer vallen ;)

© Negotiator

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.