Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is er iets veranderd aan het coekie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij dit af omdat ik al een paar dagen alleen maar rode mapjes krijg van nieuwe toppic's.
Als ik het coekie weggooi dan heb ik wel gele mapjes maar bij ieder nieuw bezoek aan GoT worden er meer rood en geen enkel wordt meer geel.

Ik hoop dat 1 van de moderatoren mij hier over uitleg kan en wil geven.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Euuhh...

Het was toch zo dat de rode mapjes aangeven dat sinds jouw laatste bezoek er iets is bijgepost in de thread, en de gele mapjes geven aan dat er niets is bijgepost ?

Dus is het op zich logisch dat als jij je Cookie weggooit, dat dan alles geel is, en dat er dan na verloop van een bepaalt tijdsbestek er weer rode mapjes bijkomen. (Door nieuwe postings in die thread na het weggooien van de koekjes)

Naar mijn idee is dat altijd al zo geweest ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt wat je zegt maar als ik die draden gelezen heb en ik kom een uur later weer kijken dan waren die rode mapjes weer geel.
Nu zijn ze rood en blijven ze rood en het maakt niet uit of ik ze gelezen heb.

Dit maakt het controleren van wat nieuw is en wat niet lastig.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmmm......

In dat geval zou ik eens bij Lieve Adjes binnenfietsen...

Misschien is het afhankelijk van het tijdsverloop wat er over heen gaat, dus zeg maar als er binnen een kwartier 4 postings in een thread bijkomen, dat de thread rood blijft, omdat er nogal actief in gesubmit wordt ?

Aannames zijn fataal.