Toon posts:

Advertentie bug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de hoofdpagina, de skyscraper rechts van webads laad niet bij mij. Volgens mij is het een i-frame met de volgende code:

<A HREF="http://adserver.webads.nl/adclick/CID=fffffffcfffffffcfffffffc/SITE=TWEAKERS/AREA=HOMEPAGE/AAMSZ=120X600/WPC=YES/ACC_RANDOM=1036680897" TARGET="_NEW">[img]"http://storage.webads.nl/ads/default.gif"[/img]</A>

Bij mij laad hij al een paar dagen niet....

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Waarschijnlijk heb je een ad blocker - dat is verboden en er staat een straf op van een ban :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

DaNo2002 schreef op 07 november 2002 @ 16:35:
Waarschijnlijk heb je een ad blocker - dat is verboden en er staat een straf op van een ban :(
Onzin, iedereen komt die codes wel eens tegen. Besides, denk je dat een user met een adblocker een ad-bug zou posten?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

IK heb geen adblocker.. en ik heb dezelfde shit..

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ik heb het dus ook :D Gewoon een witte skyscraper :D Maar ik draai ZEKER geen ad blocker! :D

http://flickr.com/photos/itommy/

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

T. van Beek schreef op 07 november 2002 @ 16:44:
Ik heb het dus ook :D Gewoon een witte skyscraper :D Maar ik draai ZEKER geen ad blocker! :D
De skyscraper hier is ook wit :(
En de 60x60-icons op de frontpage doen nix, maar een goede content-type description heeft blijkbaar geen prioriteit op T.net :'(

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Pff, ik een adblocker...

Ik leef zelf van dit soort ads dus ik zou nooit van mijn leven een ad blocker gebruiken, dat vind ik voor de site eigenaren ook gewoon aso omdat zij ook gewoon werken voor een site en daar ook inkomsten voor mogen hebben.

Maar die ad doet het dus gewoon niet, beetje slordig van webads/Tweakers.net

Verwijderd

henkleerssen schreef op 07 november 2002 @ 16:41:
IK heb geen adblocker.. en ik heb dezelfde shit..
Me3

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Bij mij blijft 9 van de 10 keer de skyscraper ook wit. Zowel op mijn werk heb ik het (IE5,5) als thuis (IE6.0).

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Harm
  • Niet online
Nu blijft deze banner niet meer wit als er geen ad staat, maar krijgt hij een kleurtje. Goede verbetering, maar voor iedereen die de nieuwe FP bekijkt met de oude kleurstellingen heeft dat i-frame dus een verkeerde kleur en heb je nu een groen/grijzig vlak in de grijze balk aan de rechterkant.
Is het misschien mogelijk dat dit de juiste kleur kan krijgen? Of is dat technisch wat moeilijker te doen en heeft het dus nu geen prioriteit? (wat ik erg goed kan begrijpen)

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
intoxicated schreef op 07 november 2002 @ 16:40:
[...]
Onzin, iedereen komt die codes wel eens tegen. Besides, denk je dat een user met een adblocker een ad-bug zou posten?
hij zegt dat hij er al een paar dagen last van heeft.

als ik je vals heb beschuldigd topidstarter, * ThaDaNo is sorry :P

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb er ook last van. :(
Meestal klik ik daar even om het venster te selecteren (als er dus geen ad staat), nu krijg ik steeds t.net in een nieuw venster als die onzichtbare ad er staat...

Verwijderd

Beekforel schreef op 08 november 2002 @ 20:41:
Ik heb er ook last van. :(
Meestal klik ik daar even om het venster te selecteren (als er dus geen ad staat), nu krijg ik steeds t.net in een nieuw venster als die onzichtbare ad er staat...
same :(

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Deze banner moest nog weg gehaald worden door WebAds want het werkte nu via Javascript vertelde Fememlaatst in een topic(kon hem zo gauw niet vinden). Dit zal dus wle snel gebeuren verwacht ik!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Waar klik je dan? Die transparante skyscraper heb ik al weken niet meer gezien.

offtopic:
Lekkere kick overigens :)

- Pastor Richards @ VCPR

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Volgens mij issie idd weg. Kan namelijk ook niets emer in de code vinden....

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1