[Dremel] Is dit een dremel?

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik mag me kerstpakket online uitzoeken en nou zag ik deze ertussen staan:
Afbeeldingslocatie: http://centric.pickyourgifts.com/presentimg/160952groot.gif
Met als omschrijving 'Kinzo hobby machine met accesoires'.
Nou heb ik nog nooit een dremel gehad en er geen ervaring mee en jullie natuurlijk wel :P Is dit wat en is dit uberhaupt een dremel achtig ding? Op www.kinzo.nl is totaal geen info (of uberhaupt een link) te vinden..

Dan kan ik vrolijk verder hakken in me Xaser II }> Alvast bedankt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is een dremel(kloon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

ik weet niet hoe duur je kado mag zijn, maar ik zou dan een echte Dremel nemen. Wel wat betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
kunnen we geen dremel uitlijn service beginnen? ik moet ook nog even het nodige
zaag werk uitvoeren... ben al uurtje met mijn schroeven draaier er langs gegaan
maar dat schoot niet op!.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ducksy88 schreef op 07 November 2002 @ 16:00:
ik weet niet hoe duur je kado mag zijn, maar ik zou dan een echte Dremel nemen. Wel wat betere kwaliteit.
Als je weinig gebruikt is een kloon ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
yup weer een cloon gesignaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Op het logo lijkt me Kinzo te staan, maar weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06-2024
Laat die Kinzo maar lekker in de winkel liggen... Ik heb alleen maar slechte ervaringen met dat Kinzo-spul; als t kapot is (kan vrij snel zijn) kan je t net zo goed weggooien, want reserveonderdelen zijn amper te krijgen.

if you're gonna be dumb you gotta be though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
Dit een cloon, maar wel een bijna compleet pakket. Als je toch een kerstpakket uitzoekt, zou ik zoiets doen. Heb je iets nuttigs, en als je meer wilt wat deze niet kan (zoals??? :? ) dan kan je altijd nog de duurdere echte dremel kopen, en geef je deze aan je zoons/familieleden etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hehe, ok ik zal af en toe een blowhole gaan dremelen, dus dan zal deze zeker wel voldoen :)
En als ik deze neem zijn me punten al op voor dit jaar, dus een duurdere zit er zeker niet in :P gaat slecht met de detachering he :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik wil je niet ontmoedigen, maar de kwaliteit is niet echt hoog van dit apparaat (het is zeg maar een "eigen merk" van de Gamma. Weet trouwens niet 100% of ze exclusief door hun verkocht worden). Ik heb namelijk 5 jaar parttime bij de Gamma gewerkt en daar heb ik heel wat Kinzo verkocht, maar ook heel wat Kinzo(oi) terug zien komen. Mensen die bijvoorbeeld een schuurapparaat kochten, thuis flink ermee gingen schuren en dezelfde dag nog terug kwamen dat het apparaat was doorgefikt :)

Het apparaat is inderdaad geschikt voor "eenmalig" gebruik, maar als je er teveel voor moet betalen dan raad ik je aan om je geld toch aan iets anders te besteden.

P.S. Tevens een nadeel is inderdaad dat reserveonderdelen bijna niet verkrijgbaar zijn i.t.t het uitgebreide assortiment van Dremel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
collin schreef op 07 november 2002 @ 16:24:
Hehe, ok ik zal af en toe een blowhole gaan dremelen, dus dan zal deze zeker wel voldoen :)
En als ik deze neem zijn me punten al op voor dit jaar, dus een duurdere zit er zeker niet in :P gaat slecht met de detachering he :D
Ach, ik heb ook een keer op die manier mijn eigen kerstcadeau mogen uitzoeken. Had wat kleine dingetjes en een ijsmachine om zelf thuis ijs mee te maken :) Verder dan het apparaat te bekijken ben ik nooit gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf ook zo'n kinzo (ook gekregen :+ ) 'dremel'
werkt prima hoor, koop alleen ff (als je in je kast wil gaan zagen ofzo) de echte dremel schijfjes, iets van heavy duty oid.
Werkt prima hoor, geen klachten maar sommige vinden het belangrijk dat er een echt dremel merkje op hun machine staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het geld niet veel ui9tmaakt dan zou ik voor een Dremel gaan (dit lijkt me nou 8 x bagger:|).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

't Is inderdaad 'n Kinzo :)
En 't is een bijzonder fijn ding. Mijne is een maandje trug bij m'n laatste mod d00dgegaan maar die heeft 't in 2,5 jaar met minimaal 1x in de 2 maanden flinke werkzaamheden heel goed gedaan.
Xou 'm je dus aanraden :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

Maximus

There is no substitute

hoeveel kost die dremel eigenlijk?

een echte heb ik het dan over

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Kunnen dremel schijfjes met dit ding gebruikt worden?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

collin schreef op 07 november 2002 @ 16:48:
Kunnen dremel schijfjes met dit ding gebruikt worden?
Jah, 100% zeker :)

is goed apparaatje,
mits je het niet dagelijks professioneel gebruikt,dat geldt dus voor alle klonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 07 november 2002 @ 17:11:
[...]

Jah, 100% zeker :)

is goed apparaatje,
mits je het niet dagelijks professioneel gebruikt,dat geldt dus voor alle klonen :)
ik wou net zeggen , ik heb er nog nooit problemen mee gehad.Alleen omdat er geen dremel op zou staan zou ie niet goed zijn ( tenminste dat is de gedachte bij een groot deel van de lokale bevolking (uitgezonderd mensen met slechte ervaringen met het apparaat)).Ben hier 100 % tevreden mee en idd , ik zou als ik jouw was even dremel slijpschijfjes kopen.Die erbij zitten zijn namelijk zeer brak.De rest is best goed spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het apparaat ook, ik heb alleen wel 1 waarschuwing....als je er een kopje in doet, en je zet het apparaat ineens op snelheid vier, kan het link zijn, want ik heb dat gedaan, en geen leuke dingen van over gehouden...de kop buigt om, en als je er dan net een slijpschijfje in hebt zitten, knalt hij kapot en vliegen er van die scherpe stukken in het rond. LEVENSGEVAARLIJK! ik heb dit ook al gehad bij het schuurkopje...dus...wees daar voorzichtig mee als je dit neemt. Maar verder is hij wel handig als je rustig aan doet met het ding en niet te vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een dremel en als je tog niets beters hebt (ja het blijven kerstpakketen he) zou ik gewoon dit kiezen...Wat zijn de andere opties BTW....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Niet veel soeps :) qua gereedschap een schuurmachine (niet nodig) en nog wat vulles :)

Voor de rest tierelantijtjes en theedoeken enzo.. Ik heb me vriendin maar niet losgelaten op die site, want die had het helemaal te gek gevonden :P Nu moet ik wel tot kerst wachten voordat ik lekker kan dremelen :|

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:33:
Ik heb het apparaat ook, ik heb alleen wel 1 waarschuwing....als je er een kopje in doet, en je zet het apparaat ineens op snelheid vier, kan het link zijn, want ik heb dat gedaan, en geen leuke dingen van over gehouden...de kop buigt om, en als je er dan net een slijpschijfje in hebt zitten, knalt hij kapot en vliegen er van die scherpe stukken in het rond. LEVENSGEVAARLIJK! ik heb dit ook al gehad bij het schuurkopje...dus...wees daar voorzichtig mee als je dit neemt. Maar verder is hij wel handig als je rustig aan doet met het ding en niet te vaak gebruikt.
weer een voorbeeld van onzorgvuldig gebruik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 18:33:
Ik was dur bij.. bijna onthoofd ;( ... stukjes slijpschijf vlogen rond... en het enige wat we deden was een stukje ijzer doorslijpen... doe dit heel voorzichtig en met beleid met dit gevaarlijke geval }) ... maar je kan er wel leuke dingen mee doen als je maar voorzichtig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

it's a bird, it's a plane, no it's a dremel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:46

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Dremel is voor de (semi)prof, kinzo is goed genoeg voor de hobbiest !!!

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51
En als een echte dremel te duur voor je is: Black & Decker
Heb ik ook, bevalt gewoon erg goed.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik werk bij de gamma en heb daar een b&d geleend zeer goed ding doet niet onder voor iets anders. het mooie van die kinzo is dat hij zo goedkoop is en weet je waarom? >> de garantie van Kinzo is niet zo goed als die van B7D of Bosch(waar de dremels vandaan komen) b&d en bosch laten hun spullen ophalen door de dpd bij de bouwmarkten en kinzo laat ze opsturen. wat tot gevolg heeft dat de garantie van kinzo vaak veel langer duurt.

btw hij is zeker niet slecht hoor deze machine.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dur vanmiddag een van de lidl gekocht werkt prima niet de beste kwaliteit maar goed genoeg voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06
volges mij doe je iets verkeerd als de stukken in het rond vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Had ik ook de eerste keer, iets te hard in het plexi gedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tipje , binnenkort komt er een dremel (een echte dus)
in de acktie van dremel zelf wegens het zoveel jarig bestaan van dremel, de prijs? rond de 55 pleuro (!) raad dus aan ff te wachten........ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07 16:49
Gouden tip!

Altijd een veiligheidsbril gebruiken :)
Vooral met die slijpschijfjes.
M'n ogen zijn de werkbril vaak genoeg dankbaar geweest.
Pagina: 1