Ervaring gezocht met "learnkeys training" MCSE spul

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 13:29
Wie heeft er hier ervaring mee?

Het betreft een set van 31 cd's.
http://www.learnkey.com/s...rypage.cfm?CategoryID=112

Aangezien het vrij prijzig is hoop ik dat er hier mensen zijn welke ervaring hier mee hebben.

Is dit voldoende voorbereiding voor een examene of is het handig om eerst ook nog eens een boek door telezen?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

HermeS schreef op 07 november 2002 @ 15:48:
Wie heeft er hier ervaring mee?

Het betreft een set van 31 cd's.
http://www.learnkey.com/s...rypage.cfm?CategoryID=112
Aangezien het vrij prijzig is hoop ik dat er hier mensen zijn welke ervaring hier mee hebben.
Ik heb geen ervaring met die cd set, alleen met de Braindump cd's :P
Is dit voldoende voorbereiding voor een examene of is het handig om eerst ook nog eens een boek door telezen?
Ik kan je zoieso de MicroSoft Press boeken aanbevelen, is ook leuk voor later als naslagwerk. Goed geschreven en volgens de examenstructuur en vragen die je later bij de examens krijgt.

linkje: www.prometric.com (examens voor nederland)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:14
Ik ben ook bezig met het mcse traject, en gestopt met boeken. Ik lees er geen enkele meer.
Ik gebruik ook geen brain-dumps. Enige materiaal wat ik nog wel gebruik is testking. RETE goed zijn ze. Zon PDF bestaat uit de vragenpoule van Microsoft, met betroubare uitleg van het goede antwoord en uitleg van alle foute antwoorden.
check je mail

[ Voor 0% gewijzigd door Buzzman op 07-11-2002 18:27 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Semt-x_ schreef op 07 november 2002 @ 16:30:
Ik ben ook bezig met het mcse traject, en gestopt met boeken. Ik lees er geen enkele meer.
Ik gebruik ook geen brain-dumps. Enige materiaal wat ik nog wel gebruik is testking. RETE goed zijn ze. Zon PDF bestaat uit de vragenpoule van Microsoft, met betroubare uitleg van het goede antwoord en uitleg van alle foute antwoorden.
op verzoek Buzzman verwijderd
Hoi Semt-x

Waresz en andere copyright stuff wordt op Gatehring of Tweakers niet zo gewaardeerd :| Ook het aanbieden: zoals neem contact op op welke manier dan ook :)

Zie ook Warez, Cracks NO-CD Pathes en dergelijke

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• HermeS
Riemer Reinalda schreef op 07 november 2002 @ 16:23:
[...]

Ik heb geen ervaring met die cd set, alleen met de Braindump cd's :P

[...]

Ik kan je zoieso de MicroSoft Press boeken aanbevelen, is ook leuk voor later als naslagwerk. Goed geschreven en volgens de examenstructuur en vragen die je later bij de examens krijgt.

linkje: www.prometric.com (examens voor nederland)
Ik heb afgelopen dinsdag Network Infrastruture (70-216) gehaald, was mijn derde.
Server/prof vond ik van MS press inderdaad erg goed. Die van NI vond ik matig, en was ik blij dat ik nog een stapel Sybex boeken had liggen die ik voor 9 gulden op de kop getikt heb.

Maar aangezien ik deze set 2ehands overkan nemen ben ik benieuwd hoe hij is.
Semt-x_ schreef op 07 november 2002 @ 16:30:
<font size=1>check je mail</font>
Ik vraag me dus af of dat gaat werken, in boeken (lijkt mij) staan namelijk veel meer details. En ik vraag me af of ze dat ook allemaal in z'n film of vragen kunnen verwerken.

Ik moet zeggen dat ik ervaring heb met transcenders, en iid leer ik een hoop van die vragen, maar dan heb ik toch wel altijd eerst een boek gelezen.

Verwijderd

Die cd's zijn handig om "gemakkelijke/luie" een algemene indruk te krijgen van de te leren stof. Maar om er examen mee te doen, 3x nee. Dan heb je aan braindumps of cramsessions 10x meer, omdat die wat meer op details ingaan die je ook echt op je examen zult gaan krijgen.
Oja, en de gast die het videootje presenteert, heeft nogal een irritant snor/baard8ige combinatie, volgens Youp vh Hek zou'tie een pratende k** zijn ;-) Maar hij legt verder wel goed uit hoor... oja die gast was dan van de active directory cursus van learnkey. Met de examentraining cd's van learnkey heb ik geen ervaring, maar met braindumps heb je al 25 tot 50% van je examen te pakken denk ik.
Suc6 met je MCSE!

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:14
HermeS schreef op 07 november 2002 @ 21:49:
Ik vraag me dus af of dat gaat werken, in boeken (lijkt mij) staan namelijk veel meer details. En ik vraag me af of ze dat ook allemaal in z'n film of vragen kunnen verwerken.
Het werkt erg goed (bij mij) laatste examen die ik had ( 218) had ik 4 uur nodig om vor te bereiden ( verspreid over 2 avonden ) en las de helft van zon pdf door.
Ik moet zeggen dat ik ervaring heb met transcenders, en iid leer ik een hoop van die vragen, maar dan heb ik toch wel altijd eerst een boek gelezen.
die heb ik ook wel eens gebruikt voor het NT4 traject, ik vond ze minderbruikbaar als braindumps.

• HermeS
Niemand ervaring met learnkey?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
beetje heb er een paar thuis.
Alles word wel duidelijk uitgelegd enzo maar heb er nog niet veel tijd aanbesteed.
Pagina: 1