Riemer Reinalda schreef op 07 november 2002 @ 16:23:
[...]
Ik heb geen ervaring met die cd set, alleen met de Braindump cd's
[...]
Ik kan je zoieso de MicroSoft Press boeken aanbevelen, is ook leuk voor later als naslagwerk. Goed geschreven en volgens de examenstructuur en vragen die je later bij de examens krijgt.
linkje:
www.prometric.com (examens voor nederland)
Ik heb afgelopen dinsdag Network Infrastruture (70-216) gehaald, was mijn derde.
Server/prof vond ik van MS press inderdaad erg goed. Die van NI vond ik matig, en was ik blij dat ik nog een stapel Sybex boeken had liggen die ik voor 9 gulden op de kop getikt heb.
Maar aangezien ik deze set 2ehands overkan nemen ben ik benieuwd hoe hij is.
Semt-x_ schreef op 07 november 2002 @ 16:30:
Ik ben ook bezig met het mcse traject, en gestopt met boeken. Ik lees er geen enkele meer.
Ik gebruik ook geen brain-dumps. Enige materiaal wat ik nog wel gebruik is testking. RETE goed zijn ze. Zon PDF bestaat uit de vragenpoule van Microsoft, met betroubare uitleg van het goede antwoord en uitleg van alle foute antwoorden.
<font size=1>check je mail</font>
Ik vraag me dus af of dat gaat werken, in boeken (lijkt mij) staan namelijk veel meer details. En ik vraag me af of ze dat ook allemaal in z'n film of vragen kunnen verwerken.
Ik moet zeggen dat ik ervaring heb met transcenders, en iid leer ik een hoop van die vragen, maar dan heb ik toch wel altijd eerst een boek gelezen.