[Win98SE] document van desktop naar prullenbak slepen?*

Pagina: 1
Acties:

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:08
Ik heb een probleem.

Het gaat om windows98SE

Als ik een word95 documentje op mijn desktop plaats en dan naar mijn prullenbak sleep vraagn ie of ik het meteen wil verwijderen. Maar ik wil dat het in mijn prullenbak blijft.

Het vinkje van eigenschappen staat op dialoogvenster voor bevestigen van verwijderen weergeven.

En het vinkje van: Bestand niet naar prullenbak verplaatsen, maar direct wissen bij verwijderen, staat niet aan.

Hij vraagt als ik het documentje er heen sleept of ik het wil verwijderen JA of NEE.

Als je NEE druk blijft ie staan en als je JA drukt is ie weg en dan zit ie ook niet in de prullenbak. en dat ie mijn probleem, dat ie meteen helemaal weg is.

Ik wil dus dat ie in de prullenbak staat als je het document er heen sleept en op ja drukt.

Normaal vraagt ie of je het bestand er heen wilt verplaatsen.

wie kan mij helpen???

alvast bedankt

sjoerd

edit : Je was net iets eerder het gaat om windows98SE

[ Voor 0% gewijzigd door bdu op 07-11-2002 15:46 . Reden: toevoeging ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En onder welke Windows versie is dit alles? Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 00:28
Als je er gewoon op klikt en dan op delete drukt (op het toetsenbord) is het dan ook helemaal weg?

Het is trouwens wel een erg eh... nontweaker like vraag volges mij....

• bdu
Het is niet voor mij zelf. Die gene werkt vaak zo. Het was altijd wel zo dat als je er heen sleept dat ie dan wel in de prullenbak blijft.
Ik vind het gewoon raar dat het zo ineens is.
Als je delete druk gaat ie wel gewoon naar de prullenbak.

Ik vind het gewoon raar dus daarom post ik het hier ff. Mag toch??

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 00:28
Ja, nee ok.. geen problemen mee hoor... vond het alleen n wat rare vraag op zo'n forum.
Maar waarom drukt hij dan niet gewoon op delete das toch veel sneller?

• bdu
weet ik niet maar daar gaat hij eigenlijk niet om. Ik vind het gewoon raar dat dat ineens verandert.
Pagina: 1