Toon posts:

win2k bureaublad en programma menu's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aantal 2000 bakken en 98 bakken in een netwerk staan.
Bij 98 lijkt het er op dat het bureaublad en programma-menu aan de computer gebonden zijn.
En bij 2000 staan ze gebonden aan de gebruiker, dit is enigszins een probleem omdat alle werkstations op elkaar moeten lijken. 8)7
hoe kan ik dit oplossen zodat alle werkstation op elkaar lijken?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
98 heeft gewoon maar 1 startmenu, bij 2k zit er voor elke user een gedeelte voor de gebruiker, en een gedeelte voor All Users, te vinden in Documents and Settings.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 23:05
Dus gewoon alle snelkoppelingen die eigen moeten zijn aan de pc, naar de map C:\Documents and Settings\All Users\ slepen

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:06
Heeft met je profiles te maken.
Standaard heeft win98 geen profiel
Waarschijnlijk werk je dan met roaming profiles.
Maar wat bedoel je met: ze moeten op elkaar lijken ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

ze moeten het zelfde werken. je kan geen policies aan een 98 bak hangen en andersom je kan geen script runnen onder 2000 (v.b. alle iconen van je desktop halen) bij 98 kan je dat via scripts in stellen en bij 2000 moet dat met die policies

Verwijderd

Voor win 98 heb je Poledit (staat op win cd) daarmee kan je bv het profile pad opgeven. Hoop werk allemaal.
Dit is allemaal een hoop gedoe dus als je de mogelijkheid hebt zou ik als ik jou was overal win 2K op knallen.

Benexx

Verwijderd

ja dat is waarschijnlijk wel het beste/makkelijkste maar dan moet ik wel een hoop licenties kopen voor win2k maar in ieder geval bedankt
Pagina: 1