Ik zelf heb een hekel aan groeperingen van een geloof bv je bent katholiek dan moet je alles opvatten wat de paus zegt. De paus is als ware een romeinse keizer bij de katholieken(zo ziet hoe er uit en zo gedragt hij zich). Wat de katholieken vroerger deden bv je moest betalen om je daden te vergeven. .
Dat was een voorbeeld van katholiek maar de protestanten, islam, boedhisme etc zijn even erg.
Wat is jullie mening er over waarom zijn die geloof groeperingen altijd zo erg.
Bv in de koran van het islam staat echt niet dat ze moeten vechten als mensen niet in een geloof geloven........
Ik zelf denk er zo over: al geloof je heel erg in iets ga je de andere mensen belachelijk maken omdat hun er niet in geloven, en al ben je nog in een groepering pakt het nog harder uit.
Dat was een voorbeeld van katholiek maar de protestanten, islam, boedhisme etc zijn even erg.
Wat is jullie mening er over waarom zijn die geloof groeperingen altijd zo erg.
Bv in de koran van het islam staat echt niet dat ze moeten vechten als mensen niet in een geloof geloven........
Ik zelf denk er zo over: al geloof je heel erg in iets ga je de andere mensen belachelijk maken omdat hun er niet in geloven, en al ben je nog in een groepering pakt het nog harder uit.