Donker beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 15:20
Mijn beeldscherm is vanaf vandaag opeens heel donker geworden. Ik heb via de beelddrivers de brightness helemaal vol gezet en nu zie ik alles wel een beetje (wel donker). De instellingen van het beeldscherm zijn wel goed, ik heb het menu al een paar keer gereset en hem ook ge degaussed. Het is trouwens een beeldschem van ongeveer 7 jaar oud. Het is een (vobis) Highsreen MS-1779P met volgensmij een LG beeldbuis.

Is mijn beeldscherm nu kapot of kan ik er nog iets aan doen?

Ook krijg ik last van mijn ogen als ik er lang naar probeer te kijken.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
het kan ook aan je vga kaart liggen probeer er maar eens even een andere.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• wij
Bware81 schreef op 07 november 2002 @ 14:43:
het kan ook aan je vga kaart liggen probeer er maar eens even een andere.
Als hij niet aangesloten is aan de VGA dan zegt ie "Disconnect"op het beeld en dat is ook donker, dus het ligt echt aan de monitor zelf.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
het kan ook zijn dat je vga kapot en daardoor slecht / zwak signaal geeft en dan geeft ie geen disconnected aan

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

ik ken iemand die je probleem ook heeft gehad. bij hem was de voeding van de monitor stuk zodat het potentiaalverschil in het electronen kanon veel te laag was. dus een donkerder beeld

Verwijderd

ik last laatst dat er ook in de monitor op de printplaat van die mooie stel schroefjes zitten om alle waardes wat op de krikken.. lijkt me wel handig in jouw geval

Verwijderd

hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wayt zonde nou van zo een out antiek prehistories dingetje van de turke markt afgevist!QE$%!@#$!Q@#$ (let niet op de spelellel voutertryijfcvn@#$%^& :P:P:P:P:P:P:P:P

• wij
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:53:
ik last laatst dat er ook in de monitor op de printplaat van die mooie stel schroefjes zitten om alle waardes wat op de krikken.. lijkt me wel handig in jouw geval
Is dat bij alle monitoren? Is misschien wel een oplossing. K ga zo wel ff searchen. (is het niet gevaarlijk om in een monitor te schoeven.

Verwijderd

ach.. aan alles zit wel een gevaar vast.. ;) maar als je toch aan het zoeken bent kom je vanzelf wel tegen hoeveel power je door je donder heen kan krijgen als het mis gaat >:) in ieder geval suc6 ermee !

Verwijderd

LOL

Verwijderd

Mijn Iiyama HM704UTC die ik vorig jaar gekocht heb heeft hetzelfde probleem. Ik heb nu een leen-monitor IiyamaS700JT1 (klote scherm, ik krijg er zere ogen van als ik er te lang achter zit) Dinsdag kan ik mijn eigen monitor weer verwachten en dan ff kijken waar het aan heeft gelegen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/619058///

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:53:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wayt zonde nou van zo een out antiek prehistories dingetje van de turke markt afgevist!QE$%!@#$!Q@#$ (let niet op de spelellel voutertryijfcvn@#$%^& :P:P:P:P:P:P:P:P
NIET meer van dit soort onzinnige replies neerzetten. Check je mail :)
Pagina: 1