Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Ik kan zo gauw nergens vinden of de software up te daten is ... ik bedoel, xvid zou ook nie verkeerd zijn, en speelt ie ook Ogg-streams af ?
Mother, will they like this song?
Er volgen nog meer merken. Yamakawa heeft het een tijdje geleden al aangekomdigd, en nog een Deens merk (weet de naam ff niet)
Ziet er een mooi bakje uit.
Is dit een gestripte pc, of is het écht stand-alone. (en hopelijk kun je de firmware updaten)
Is dit een gestripte pc, of is het écht stand-alone. (en hopelijk kun je de firmware updaten)
Lijkt erop dat ie alleen DivX4 af speelt....
Het meeste is gecodeerd op 3.11
Ik zou dus nog ff nadenken voordet je hem koopt
Het meeste is gecodeerd op 3.11
Ik zou dus nog ff nadenken voordet je hem koopt
Verwijderd
Het nadeel van DiVX is natuurlijk de verscheidenheid in zijn coderingen. Wanneer dit probleem opgelost kan worden middels een internet update oid, is dit natuurlijk een gat in de markt.
Even een linkje naar het bericht op Tweakers:
nieuws: Standalone DVD-speler met DivX-ondersteuning
Het lijkt er dus op dat een PC in je televisiekastje nog altijd het beste gaat werken !
nieuws: Standalone DVD-speler met DivX-ondersteuning
Het lijkt er dus op dat een PC in je televisiekastje nog altijd het beste gaat werken !
Ja maar niet even handig als je geen TV op je kamer hebt
Maar geen luie bank
Ook dat nog eens inderdaad, daar heb je een simpel pc-tje voor waar je dan ook nog spelletjes op zou kunnen spelen. Daarnaast kun je een PC ook (S)VCD (2.0) af laten spelen en ALLE andere soorten audio/videostreams
koop gewoon eentje die mp3 en SVCD/VCD aankan meer heb je nie nodig
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1