Laptop stuk waar kan ik hem laten maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Dinant
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 21:05
Hallo, ik heb een IBM thinkpad A20m. Hij is er compleet mee opgehouden. Weet iemand en goed adres waar ik hem kan laten repareren? :'(

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 23:04
Dinant schreef op 07 November 2002 @ 14:22:
Hallo, ik heb een IBM thinkpad A20m. Hij is er compleet mee opgehouden. Weet iemand en goed adres waar ik hem kan laten repareren? :'(
IBM, garantie van de winkel,
dit is wel een helemakelijk vraag,
zelf ff zoeken aub

• Dinant
Tja, als ik nog garantie had was dat wel een goede optie ja...

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 10:35

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Van de IBM website:
Mijn machine heeft storing; met wie kan ik het beste contact opnemen ?

Voor hardware problemen kunt u bellen:

31-(0)20 5133939 (24 uur per dag/ 7 dagen per week)
Voor software problemen kunt u bellen:

31-(0)20 5133939 (24 uur per dag/ 7 dagen per week)

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil graag contact opnemen met het Onderdelen Verkoop Centrum; wat is het juiste telefoonnummer ?

Voor alle aanvragen kunt u bellen:

31-(0)20 513 3131 (tijdens kantooruren)

--------------------------------------------------------------------------------

Mijn IBM apparatuur heeft een storing, ik heb echter geen onderhoudscontract afgesloten; wat gebeurt er als ik een IBM Service monteur laat langskomen ?

Voor alle storingsmeldingen zonder dat u een onderhoudscontract hebt kunt u ons Service Center bellen. De dienstverlening zal worden gefactureerd conform de Algemene Voorwaarden en Bepalingen Onderhoudsservice betreffende diensten, op basis van uurtarief en onderdelenverbruik.

• Dinant
Ok, wellicht ben ik wat onduidelijk geweest. Ik ben al naar de site van IBM geweest en heb ook al contact gehad met ze, maar ik schrok een beetje van de prijzen. Nu dacht ik dat er vast alternatieven zouden bestaan...

• sjaak34
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sinds 2 jaar heeft helemaal niemand een adresje voor kapotte ibm laptops?

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-05 11:33
sjaak34 schreef op 23 augustus 2004 @ 02:09:
sinds 2 jaar heeft helemaal niemand een adresje voor kapotte ibm laptops?
http://www.microfix.nl/html/lanceer-notebook.asp

Probeer deze eens te bellen. Ik heb zelf nog geen zaken met ze gedaan, dus ik kan geen ervaringen mededelen. Succes!

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is een behoorlijk nutteloze trap van een oud (en ook al vrij kansloos) topic :o

Laptops zijn een verhaal apart omdat er non-standaard onderdelen in verwerkt zitten. Iedere PC boer kan wel een doorsnee desktopapparaat herstellen, maar bij laptops gaat het alleen als je toegang hebt tot de onderdelen van de fabrikant in kwestie, dus daar moet je beginnen. En ja, die fabrikanten vragen VEEL geld ervoor, maar dat is onvermijdelijk omdat relatief veel arbeid erin gaat, de onderdelen speciaal in reserve gehouden moeten worden en ga zo maar door.

Het is niet dat bedrijven grof winst maken tegen deze prijzen, eerder dat laptops in de regel gewoonweg niet economisch zinnig repareerbaar zijn :o

Maareh, sjaak34, ga eens de GoT Huisregels lezen, want het is niet raar dat je weinig vindt als je in het verkeerde subforum zit te zoeken- Complete Systemen & Laptops is er niet voor niets :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.