HP laserjet 4100

Pagina: 1
Acties:

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
we hebben hier op mn werk hp laserjet 4100Žs staan. Nou willen we graag de meldingen die in het display komen een beetje aanpassen, bijvoorbeeld ipv toner bijna op naar, toner op bel uw systeembeheerder :). Is dit mogelijk met e.o.a. tooltje ??

Specs

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Niet dat ik weet.....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:21

mr_petit

opperprutser

er bestaat wel een tooltje dat je zelf berichten in het displaytje kan uploaden, maar dit is alleen ter vervanging van het woordje 'klaar'.
niet iets wat je zoekt dus...

maar is het met een 4100 niet mogelijk dat de printer zelf mailtjes stuurt naar een adres/ persoon met alle waarschuwingen / statussen :?
Dan wordt je gelijk geinformeerd...

"man is not truly one, but truly two,"

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
jah ok, dat staat ook al ingesteld, maar de gebruikers bellen nu constant de helpdesk van toner is leeg, maar dan print ie nogwel 700 paginaŽs. Vandaar

Specs

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik heb ook nooit zo'n tooltje gezien .......

zover ik weet zitten al die meldingen in het flashrom .......
dan zul tje denk ik met een flashdimm programmer moeten spelen.......

wel leuke uitdaging ... dat kan ik proberen op werk! wij heben die dingen! :)

Het is ergens mogelijk om een url in te stellen dat dat ding zelf toner gaat bestellen. geloof ik ..... dan is het wel handig dat ie even doorprint

maar een ding begrijp ik niet ... nou wil je in die melding zetten "bel systeem beheer" maar je wil niet dat ze bellen omdat hij nog 700 pagina's print (en als je hem een beetje schud print ie er nog wel 300)

Iperf

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:21

mr_petit

opperprutser

misschien een briefje erop dat ze de 'toner op' moeten negeren :?
Is iig minder omslachtig dan een flashrom programmeren (als dat het is, er kan net zo goed een eprom inzitten)

misschien kan je ook wel gewoon het hele display afplakken.... ze bellen zelf wel als de printjes vaag beginnen te worden 8)7

"man is not truly one, but truly two,"

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
jah.. dat bel uw systeem beheerder was ook maar een voorbeeld, ik heb dus het liefst dat ik op de hoogte wordt gebracht door de printer zelf ( wat ie dus nu zelf al doet)en niet door 500 gebruikers :S. Dus ipv toner op/laag bijvoorbeeld klaar/bedrijfsnaam :)

Specs

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Blijft er over om een briefje op te doen dat ze daar niet voor moeten bellen en allemaal automatich gaat

Iperf

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mr_petit schreef op 07 November 2002 @ 23:19:
misschien een briefje erop dat ze de 'toner op' moeten negeren :?
Is iig minder omslachtig dan een flashrom programmeren (als dat het is, er kan net zo goed een eprom inzitten)

misschien kan je ook wel gewoon het hele display afplakken.... ze bellen zelf wel als de printjes vaag beginnen te worden 8)7
flash rom op dimm ...... zeker weten

Iperf

Pagina: 1